Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz Angely Merkel: portrét kancléřky ve vybraném českém tisku
Tajzlerová, Lucie ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Diplomová práce Mediální obraz Angely Merkel: portrét kancléřky ve vybraném českém tisku zkoumá způsob, jakým byla Angela Merkel reprezentována na stránkách deníků Blesk a Mladá fronta DNES během jejího působení ve funkci německé spolkové kancléřky od listopadu 2005 do března 2018. Práce nejprve seznamuje čtenáře s osobou Angely Merkel v historickém kontextu a shrnuje teoretické koncepty a pojmy důležité pro pochopení souvislostí ve vztahu médií a politiky. Následně je čtenář seznámen s výzkumnými otázkami a hypotézami, metodou kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, základní charakteristikou vybraných deníků, výběrovým souborem a třemi etapami zkoumaného období. Poté jsou vybrané mediální obsahy podrobeny zevrubné analýze: jednotlivá období jsou zkoumána nejprve odděleně a poté porovnána mezi sebou. Následně je srovnán také mediální obraz kancléřky v obou denících. Práce tak odpovídá na otázku, jak byla Angela Merkel reprezentována v prvním, druhém a třetím období své vlády, jak se její mediální obraz proměnil v jejich průběhu, a jak se lišil ve vybraných denících. Výzkumu mimo jiné ověřuje také předpoklad, že mediální obraz Angely Merkel se postupem času změnil k horšímu, a to především v posledním funkčním období.
Marketingová komunikace neziskové organizace Amnesty Inernational ČR v roce 2013
Tajzlerová, Lucie ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská diplomová práce Marketingová komunikace neziskové organizace Amnesty International ČR v roce 2013 pojednává o marketingové činnosti české pobočky globálního hnutí v daném roce. Práce představuje organizaci v prostředí českého neziskového sektoru, mapuje její aktivity v roce 2013 a na jejich základě identifikuje použité komunikační prostředky z marketingového hlediska. Cílem práce je ověřit předpoklad, že Amnesty International ČR jako nestátní nezisková organizace upřednostňuje méně nákladné marketingové nástroje, ale zároveň usiluje o maximální efektivitu s ohledem na své omezené zdroje a dlouhodobou strategii. Z analýzy činnosti české pobočky vyplývá, že sdružení využívá zejména tyto nástroje marketingové komunikace a PR: press/media relations, event management/marketing, celebrity PR, government relations/lobbing, fundraising a guerilla marketing. Účelem je dosažení takové publicity, která organizaci usnadní práci a pomůže naplnit její společenské cíle na poli boje za lidská práva. Mezi překážky na cestě k úspěchu patří omezený rozpočet, finanční závislost na dobrovolných příspěvcích, problematická cílová skupina či ostatní zájmové skupiny. V rámci možností však existuje i prostor pro zlepšení, a to zejména při práci s cílovou skupinou a v online sféře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.