Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti rozvíjení motivace současných žáků 1. stupně základní školy
Třasáková, Daniela ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Zpracování mé diplomové práce je zaměřeno na možnosti podpory motivace u žáků 1. stupně základní školy. Ve své teoretické části práce se zabývám obecně charakteristikou motivace žáka 1. stupně základní školy k učení. Podrobnější charakteristikou jednotlivých inovativních výukových strategií, které napomáhají ke zvyšování motivace žáka k učení, a jejich významem ve výuce. V praktické části se zabývám výzkumem s cílem zjistit, jak učitelé přemýšlí o motivaci žáků ve vztahu k využívání inovativních výukových strategií a jaké inovativní výukové strategie a přístupy ve výuce využívají. Výzkumné šetření je realizováno prostřednictvím dotazníku, který vyplní učitelé 1. stupně základní školy.
Možnosti rozvíjení motivace současných žáků 1. stupně základní školy
Třasáková, Daniela ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Zpracování mé diplomové práce je zaměřeno na možnosti podpory motivace u žáků 1. stupně základní školy. Ve své teoretické části práce se zabývám obecně charakteristikou motivace žáka 1. stupně základní školy k učení. Podrobnější charakteristikou jednotlivých inovativních výukových strategií, které napomáhají ke zvyšování motivace žáka k učení, a jejich významem ve výuce. V praktické části se zabývám výzkumem s cílem zjistit, jak učitelé přemýšlí o motivaci žáků ve vztahu k využívání inovativních výukových strategií a jaké inovativní výukové strategie a přístupy ve výuce využívají. Výzkumné šetření je realizováno prostřednictvím dotazníku, který vyplní učitelé 1. stupně základní školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.