Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vybraná investice v obci a možnosti jejího financování
Szusciková, Kateřina ; Sochor, Jan (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast financování ve veřejné sféře, a to především na možnosti, kterými lze veřejné investice financovat. Teoretická část práce pojednává o možnostech, které obce mají při financování jejich investičních záměrů. V této souvislosti je blíže zpracovaná oblast čerpání finančních prostředků z dostupných fondů nejen České republiky, ale také i Evropské unie. Praktická část práce slouží jako investiční studie, kde je nejprve vybrána konkrétní investice v obci a poté provedeno srovnání všech možností jejího financování. Cílem této práce je zhodnocení dostupných zdrojů financování s následným návrhem nejvhodnější varianty zastupitelstvu obce.
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Szusciková, Kateřina ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na oblast marketingu, především na marketingový mix, který je zpracován jak v klasické podobě, tak v podobě specifické pro veřejnou správu. Teoretická část práce vymezuje základní oblasti marketingu, marketingové prostředí, marketingový mix, situační analýzu a metody využitelné při jejím zpracování. Praktická část práce se zabývá analýzou interních a externích faktorů a následným návrhem marketingového mixu pro vymezený územní celek.
Vybraná investice v obci a možnosti jejího financování
Szusciková, Kateřina ; Sochor, Jan (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast financování ve veřejné sféře, a to především na možnosti, kterými lze veřejné investice financovat. Teoretická část práce pojednává o možnostech, které obce mají při financování jejich investičních záměrů. V této souvislosti je blíže zpracovaná oblast čerpání finančních prostředků z dostupných fondů nejen České republiky, ale také i Evropské unie. Praktická část práce slouží jako investiční studie, kde je nejprve vybrána konkrétní investice v obci a poté provedeno srovnání všech možností jejího financování. Cílem této práce je zhodnocení dostupných zdrojů financování s následným návrhem nejvhodnější varianty zastupitelstvu obce.
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Szusciková, Kateřina ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na oblast marketingu, především na marketingový mix, který je zpracován jak v klasické podobě, tak v podobě specifické pro veřejnou správu. Teoretická část práce vymezuje základní oblasti marketingu, marketingové prostředí, marketingový mix, situační analýzu a metody využitelné při jejím zpracování. Praktická část práce se zabývá analýzou interních a externích faktorů a následným návrhem marketingového mixu pro vymezený územní celek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.