Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Náhrada QR kódů barevnými maticemi
Moc, Filip ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nového barevného kódu pro ukládání digitálních dat do obrazu. V této zprávě naleznete informace o souvisejících existujících technologiích včetně některých existujících kódů. Dále je zde návrh nového kódu s jeho postupným vylepšováním. Popsán je způsob generování i rozpoznávání tohoto kódu. A na konci jsou výsledky experimentů, které demonstrují vydaření celé práce.
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone
Mašek, Jiří ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX  a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána zároveň implementace a návrh demo aplikace a celá architektura projektu. Výsledkem této práce je aplikace využívající detektor UMF a vykreslující 3D objekt do scény. Na závěr je aplikace otestována a zhodnocena.
Interaktivní turistický průvodce
Henry, Andrii ; Szentandrási, István (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce mobilního přístroje informace o kolem ležících objektech. Také se zabývá problematikou práce s vestavěnými senzory mobilních zařízení s operačním systémem Android. Práce také zasahuje do problematiky zobrazování OpenGL grafiky pomocí knihoven OpenGL ES.
Komiks kamera pro Android
Štefl, Lubomír ; Herout, Adam (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s knihovnou OpenGL ES 2.0, možnost zpracování obrazu pro potřeby této práce a jejich následné použití v aplikaci. Výsledkém této práce je aplikace pro platformu Android, která bude zobrazovat komiksovou kameru v reálném čase s efektem napodobující komiks a při vyfocení se obrázek uloží do paměti mobilního zařízení.
Kamera s výměnou obličeje pro Android
Škorňok, Petr ; Páldy, Alexander (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat existující možnosti pro detekci obličejů v obraze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android a na základě zjištění vytvořit aplikaci podporující výměnu obličeje se vstupem z kamery. Návrh aplikace se drží snahy dosáhnout co možná největší rychlosti při zpracování jednotlivých snímků a výsledné řešení je otestováno z pohledu uživatele i programové funkčnosti a rychlosti.
3D rozhraní pro webové stránky
Klepárník, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato práce diskutuje možnosti vytváření 3D webových stránek. Zaměřuje se především na akcelerované vykreslování 3D scény v reálném čase ve webovém prohlížeči s využitím webové grafické knihovny WebGL. Dále se zabývá návrhem 3D webového uživatelského rozhraní a implementací webové stránky prostřednictvím JavaScriptu (WebGL). V závěru práce jsou vyhodnoceny uživatelské testy rozhraní a celkově dosažené výsledky.
Interaktivní segmentace popředí/pozadí na mobilním telefonu
Studený, Petr ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá technikami pro interaktivní segmentaci popředí a pozadí na mobilních zařízeních. Cílem je nalézt nebo vytvořit vhodné metody pro oddělení uživatelem označeného objektu od pozadí. V úvahu je brána zejména rychlost segmentace a kvalita výstupu. Jsou popsány principy již existujících metod pro interaktivní segmentaci, je diskutováno jejich využití na mobilních zařízeních. Je navržena a implementována vlastní metoda velmi rychlé segmentace použitá pro náhled z kamery mobilního zařízení v reálném čase.
Filtr notifikací pro Android
Vlkovič, Vladimír ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci která blokuje hovory, sms správy a notifikace na mobilných zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popsána teorie, tři návrhy uživatelského rozhraní z nichž dva byli implementovány jako fungujíci aplikace. Tyto aplikace využívají dva různé přistupy k filtrování. První využívá princíp black list, druhá white list. Aplikace byli úspěšne otestovány dvaceti uživately. Za úspěch je možné považovat průmerné hodnocení v dotaznících pohybujíci se v okolí šesti bodů ze sedmi maximálne možných.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.