Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Třídní schůzky jako jeden ze způsobů kontaktu rodiče a učitele
Sybr, Matěj ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Borovičková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na kontakt rodiče a učitele (jako zástupce institucí školy a rodiny). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako kontakt nebo pedagogická komunikace. Další pasáž je věnována tomu, jak společnost vnímá účastníky kontaktu (rodinu, školu a dítě), a s jakými předpoklady tito účastníci do vzájemné komunikace vstupují. Dále se práce věnuje společenským podmínkám, ve kterých je kontakt realizován; způsobu, jakým probíhá a prostředkům, které jsou prostředky užívány k jeho navazování. Zvláštní zřetel je věnován jednotlivým formám kontaktu, především třídním schůzkám. Empirická část je věnována krátké sondě do kontaktu rodiny a školy se zaměřením na třídní schůzky. Je podepřena výzkumem, který probíhal mezi rodiči, dětmi a učiteli na několika místech - ve škole, kde právě probíhaly třídní schůzky, na škole v přírodě a v čekárně u lékařky, kam matky vodily své děti. Cílem bylo ověřit, zda se zjištění, ke kterým jsem došel v teoretické části, shodují s praxí. Klíčová slova třídní schůzky, rodič, učitel, žák, komunikace
Agrese žáka zaměřená proti učiteli a její řešení na vybraných školách
Sybr, Matěj ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švandová, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá agresivitou žáka cílenou proti učiteli, se zaměřením na prostředí středního školství. V první teoretické kapitole se pokouším vysvětlit, co je to agresivita, popsat jí příbuzné pojmy a přiblížit a z jakého hlediska toto téma pojímá literatura. Druhá část je věnována přímo agresivitě školní mládeže, tomu, jaká jsou její specifika a předpoklady. Praktická část práce začíná třetí kapitolou, ve které analyzuji zdroje, ze kterých se společnost dovídá o agresivitě mladých lidí, jsou to média a policejní statistiky. Konečně čtvrtá kapitola práce se věnuje popisu vlastního výzkumu, sondě mezi učiteli středních škol. Cílem tohoto projektu bylo zjistit, jak pedagogové vnímají agresivitu současné mládeže a výsledky porovnat s daty z podobného výzkumu z roku 2008. Klíčová slova: Agresivita, Učitel, Žák, Adolescence, Kriminalita, Nová média,
Třídní schůzky jako jeden ze způsobů kontaktu rodiče a učitele
Sybr, Matěj ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Borovičková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na kontakt rodiče a učitele (jako zástupce institucí školy a rodiny). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako kontakt nebo pedagogická komunikace. Další pasáž je věnována tomu, jak společnost vnímá účastníky kontaktu (rodinu, školu a dítě), a s jakými předpoklady tito účastníci do vzájemné komunikace vstupují. Dále se práce věnuje společenským podmínkám, ve kterých je kontakt realizován; způsobu, jakým probíhá a prostředkům, které jsou prostředky užívány k jeho navazování. Zvláštní zřetel je věnován jednotlivým formám kontaktu, především třídním schůzkám. Empirická část je věnována krátké sondě do kontaktu rodiny a školy se zaměřením na třídní schůzky. Je podepřena výzkumem, který probíhal mezi rodiči, dětmi a učiteli na několika místech - ve škole, kde právě probíhaly třídní schůzky, na škole v přírodě a v čekárně u lékařky, kam matky vodily své děti. Cílem bylo ověřit, zda se zjištění, ke kterým jsem došel v teoretické části, shodují s praxí. Klíčová slova třídní schůzky, rodič, učitel, žák, komunikace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.