Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Identity Akademie věd ČR
Svejkovský, Ivo ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Horáková, Helena (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou corporate identity Akademie věd ČR (AV ČR). Prostřednictvím sekundárních a primárních kvalitativních a kvantitativních výzkumů je analyzována corporate identity AV ČR v interním i externím prostředí instituce, v evropském prostoru obecně a také v komparaci s Velkou Británií. Hlavním cílem disertační práce je návrh modelu corporate identity Akademie věd České republiky se zaměřením na oblast popularizace a komunikace vědy, a to za účelem zlepšení image AV ČR a zvýšení povědomí o obecné prospěšnosti vědy a výzkumu mezi laickou i odbornou veřejností v České republice. Návrh modelu je zpracován na teoretických základech s využitím podkladů vyplývajících z provedených výzkumů. Za přínos disertační práce v oblasti teorie marketingu lze považovat obohacení českého vědeckého prostředí o hlubší pohled na obecnou problematiku a zkoumání corporate identity v ČR a ve světě. Teoretickým přínosem práce je také návrh modelu corporate identity pro AV ČR a ostatní vědecko-výzkumné instituce podobného zaměření. Praktickým přínosem disertační práce je možné využití navrženého modelu corporate identity AV ČR v Akademii věd České republiky, ve vědeckých pracovištích AV ČR i v ostatních vědecko-výzkumných institucích podobného zaměření v ČR i ve světě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.