Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.
Příčiny ztrát včelstev
Suchomelová, Eliška ; Titěra, Dalibor (vedoucí práce) ; Kamler, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na příčiny ztrát včelstev. V posledních letech se množství uhynulých včelstev výrazně zvýšilo. Zejména v letech 2013 a 2014, kterými se tato práce zabývá, byly ztráty opravdu alarmující (v celostátním průměru až 30%). Chovem včel, jejich nemocemi a parazity, se zabývá literární rešerše. Ta také popisuje hygienu a správnou chovatelskou praxi, která napomáhá nemocem předcházet a měla by být pro každého včelaře samozřejmostí. Nedodržováním správné chovatelské praxe totiž včelař neohrožuje pouze svůj chov, ale také chovy okolních včelařů. Cílem práce je porovnání chovatelské praxe včelařů podle dat získaných z dotazníků. Otázky se týkají především nemoci varroázy, která naše včelaře trápí nejčastěji a dle posledních výzkumů je jednou z hlavních příčin ztrát včelstev. Dotazník vyplnilo patnáct včelařů. Žádný (až na jednu výjimku) neměl velké ztráty včelstev. Jedenáct respondentů mělo ztráty do 10%. Největší ztráty vykazoval respondent s nejvyšším počtem včelstev. Závažnou chybou, ke které se včelaři v dotaznících přiznali, bylo nedodržování příbalové informace léčivých přípravků, což mohlo snížit účinnost léčení. Žádný z respondentů neodstranil zavíčkovaný plod před fumigací a před léčbou aerosolem, proto nemohlo dojít k vyhubení všech roztočů v úle.

Viz též: podobná jména autorů
2 Suchomelová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.