Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn konceptu interní komunikace ve vybrané organizaci
Krist, Jan ; Stupka, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace ve zvolené společnosti Stupka s.r.o. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech komunikace a je doplněna o současné přístupy ke komunikaci, jako jsou rozvržení komunikace dle generace Y a Z, nebo nové chatovací platformy v elektronických komunikačních kanálech. Hlavním cílem práce je navrhnout takové změny, které povedou ke zlepšení současného stavu interní komunikace ve vybrané společnosti a budou udržitelné i v jejím dalším rozvoji. Návrhovým opatřením předchází analýza současného stavu, která probíhala kvalitativní metodou výzkumu, a to konkrétně přímými rozhovory se zaměstnanci společnosti.
Prodloužení ul. Podnikatelské v Brně
Čížek, David ; Stupka, Pavel (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v první části zabývá prodloužením ulice Podnikatelská v Brně k Palackého třídě a v druhé části prověřením navazujících úprav dopravní sítě, zejména pro možnost jízdy z ulice Podnikatelské na Sportovní a naopak.
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Terminál MHD u nádraží v poloze ŘEKA - progresivní varianta
Stupka, Pavel ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Nádraží v poloze ŘEKA je dlouho spekulovaný projekt, v kterém se řeší přesunutí stávajícího hlavního vlakového nádraží na území dnešního nákladního nádraží u řeky Svratky. Tento projekt by měl zmodernizovat celou jižní část města Brna. Sama práce řeší polohu terminálu MHD vzhledem k Severojižnímu diametru (podzemní dráha – Progresivní varinata) a osobního nádraží.
Multikriteriální hodnocení rozvojových lokalit na základě kvality hromadné dopravy
Grishchuk, Dmitrii ; Stupka, Pavel
Při plánování území u oblasti, jež čeká významná proměna, je třeba se zamýšlet nad obsluhou veřejnou dopravu, zejména ve velkých městech. V podmínkách omezených rozpočtů má smysl navrhovat zástavbu v první řadě v lokalitách, které již jsou napojeny na stávající linky MHD, nebo kde se obsluha dá rychle, kvalitně a levně zajistit. S kvalitní hromadnou dopravou by obyvatelé města aktivněji ji volili, a přispívali tím ke zlepšení kvality životního prostředí. Autoři proto vytvořili multikriteriální analýzu, která hodnotí rozvojové lokality z hlediska dostupnosti a kvality hromadné dopravy na základě objektivních dat. Jako příklad implementace analýzy bylo zvoleno město Brno, které chystá nový uzemní plán.
Prodloužení ul. Podnikatelské v Brně
Čížek, David ; Stupka, Pavel (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v první části zabývá prodloužením ulice Podnikatelská v Brně k Palackého třídě a v druhé části prověřením navazujících úprav dopravní sítě, zejména pro možnost jízdy z ulice Podnikatelské na Sportovní a naopak.
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Terminál MHD u nádraží v poloze ŘEKA - progresivní varianta
Stupka, Pavel ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Nádraží v poloze ŘEKA je dlouho spekulovaný projekt, v kterém se řeší přesunutí stávajícího hlavního vlakového nádraží na území dnešního nákladního nádraží u řeky Svratky. Tento projekt by měl zmodernizovat celou jižní část města Brna. Sama práce řeší polohu terminálu MHD vzhledem k Severojižnímu diametru (podzemní dráha – Progresivní varinata) a osobního nádraží.

Viz též: podobná jména autorů
5 Stupka, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.