Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.
Analýza marketingových komunikací vybraných nových bank na českém trhu
Stráníková, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací nových bank, které vstoupily na český trh v roce 2011. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá marketingem služeb, marketingovými komunikacemi a metodikou marketingového výzkumu, a praktickou část obsahující analýzu a srovnání marketingových komunikací banky Zuno, Air Bank a Equa bank. Součásti praktické části je vlastní kvantitativní a kvalitativní výzkum zaměřený na vnímání marketingových komunikací těchto bank veřejností a jejich klienty. Na základě tohoto výzkumu jsou pak s využitím SWOT analýzy navrhnuty možnosti zlepšení do budoucna.
Systém podpory vývozu ve Španělsku
Stráníková, Martina ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Kalínská, Emílie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza systému podpory vývozu ve Španělsku. Popisuje fungování nejdůležitějších institucí, které nabízejí nefinanční podporu španělským firmám, a to zejména Španělského institutu zahraničního obchodu, obchodních komor a organizací autonomních oblastí. Zabývá se charakteristikou služeb, programů a plánů, které vývozcům nabízejí, a zaměřuje se na jejich význam v době hospodářské krize a na jejich vzájemnou spolupráci. Charakterizuje také základní typy finanční pomoci španělským vývozcům na podporu zahraničního obchodu a poskytovanými vývozními garancemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.