Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru
Stakhariuk, Liudmyla ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice pracovních příležitostí a pracovních podmínek v britských call centrech lokalizovaných v zemích třetího světa (rozumí se v rozvojových státech a zemích bývalého Sovětského svazu). Cílem diplomové práce je analyzovat existující pracovní příležitosti a pracovní podmínky a uplatňované zásady a postupy řízení lidských zdrojů a marketingu v call centru britské mezinárodní firmy Cupid plc v ukrajinském městě Dněpropetrovsk, určit problémy a navrhnout jejich řešení. Diplomová práce je rozdělena do osmi kapitol: organizování (vysvětluje podstatu organizování a klasifikuje typy organizačních struktur); call centrum (popisuje tradiční model call centra, moderní trendy a problémy call center); mezinárodní firma (objasňuje filozofii a strategii firem na mezinárodním trhu); země třetího světa (definuje a charakterizuje problémy zemí třetího světa); řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy (vymezuje a vysvětluje strategii, zásady a postupy řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy); marketing mezinárodní firmy (vymezuje a vysvětluje strategii, zásady a postupy řízení vztahů se zákazníky mezinárodní firmy); call centra mezinárodních firem v zemích třetího světa (uvádí příklady činností a problémů britských call center v Indii, v Pákistánu a na Filipínách); britské call centrum na Ukrajině (analyzuje konkrétní call centrum britské mezinárodní firmy v ukrajinském městě Dněpropetrovsk). Diplomová práce je zpracována s využitím odborné literatury, případových studií, interních dokumentů a vlastních zkušeností autorky.
Vnímání TV reklamy VŠ studenty a její výzkum
Stakhariuk, Liudmyla ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem problematiky vnímání TV reklamy VŠ studenty pomocí metody online šetření z důvodu rychlosti a snadného zpracování dané techniky. Cílem je zhodnocení postojů VŠ studentů vůči reklamním spotům a nalezení základních příčin, východisek a souvislostí; také porovnání výsledků dotazování se sekundárními výzkumy. Pro účely práce byl vytvořen dotazník týkající se jak sledovanosti televize, TV reklamy a teleshoppingu studenty, tak i účinnosti a celkového působení reklamních vysílaní na dotazované. V úvodu práce se stanoví 4 hypotézy, 3 z nich se v závěru potvrdí a 1 se vyvrátí. Celkově VŠ studenti mají negativní vztah k TV reklamám, ženy se mohou nechat reklamními sděleními ovlivnit více než muži, na drtivou většinu studentů mívá vliv tzv. upíří efekt reklamy a VŠ studenti úplně nevylučují možnost sledování teleshoppingu v televizi, mívají zkušenosti s nakupováním touto cestou, i když hlavně ženy pocházející z větších měst.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.