Název: Komunikační strategie mezinárodního programu CESP
Autoři: Srnka, Karel ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii mezinárodního programu CESP a zmapovat její vývoj v průběhu posledních 14 let. V první kapitole charakterizuji CESP, jeho historii, produkt, cílovou skupinu spotřebitelů a statistiky počtu studentů. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační strategii na základě součástí komunikačního mixu. Zaobírám se zde reklamou a jejími druhy, podporou prodeje, PR a přímým marketingem. Ve třetí kapitole popisuji, jak vznikaly nové propagační materiály CESPu, jako brožura, hlavičkové papíry, obálky nebo nové internetové stránky. Vše je doplněno o ukázky starých a nových propagačních materiálů, které jsou umístěny jako příloha této bakalářské práce.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1121

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet