Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Marketingová komunikace společnosti HERVIS SPORTS
Souchová, Dominika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
1 Abstrakt Název: Marketingová komunikace společnosti Hervis Sports Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace společnosti Hervis Sports a návrhy na její zlepšení, jenž vycházejí z poznatků jednoho z vedoucích pracovníků společnosti, z výsledků dotazníkového šetření a analýzy dokumentů. Metody: Hlavními metodami využitými v této práci je hloubkový rozhovor s vedoucím zaměstnancem a výzkum, zaměřený na znalost společnosti Hervis Sports a jejích komunikačních nástrojů. K popisu marketingové komunikace bylo využito analýzy dokumentů. Výsledky: Z výsledků hloubkového rozhovoru a marketingového výzkumu bylo zjištěno, že v současné době je marketingová komunikace více zaměřená na zákazníky nakupující v prodejnách. Tento fakt vypovídá i o tom, že Hervis Sports vynakládá nejvíce finančních prostředků na komunikaci se zákazníky prostřednictvím letáků, dle výsledků výzkumu leták alespoň jednou obdrželo celkově 71 % dotazovaných. Společnost Hervis Sports intenzivně pracuje na vylepšení online komunikace, a to i tím, že do těchto nástrojů začíná investovat více financí. Z výsledků dotazníkového šetření vyplývá, že společnost Hervis Sports si nejvíce lidí spojuje se sportovním vybavením a oblečením. Klíčová slova: marketing, komunikace, zákazník, strategie, e-shop
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.