Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti rozvoje vybraných klíčových kompetencí při praktických činnostech dětí ve školní družině ZŠ praktické
Sojková, Zdeňka ; Vodáková, Jitka (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
NÁZEV: Možnosti rozvoje vybraných klíčových kompetencí při praktických činnostech dětí ve školní družině ZŠ praktické AUTOR: Zdeňka Sojková KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. Ing Jitka Vodáková, CSc. Abstrakt Tato bakalářská práce poukazuje na možnosti využití praktických činností ve školní družině základní školy praktické jako stmelovacího nástroje naprosto nesourodé skupiny dětí. V teoretické části uvádím stručnou historii vzdělávání lidí se speciálními vzdělávacími potřebami, zvláště pak s mentálním postižením a také vzdělávání dětí cizinců. Stručně představuji Rámcové vzdělávací programy, ze kterých vychází školní vzdělávací program pro základní školu praktickou a vymezuje klíčové kompetence, které má žák během školní docházky získat. Cílem praktické části bylo vypracování projektu, pomocí kterého je možné rozvíjet u dětí některé z klíčových kompetencí, které by si měly během svého vzdělávání na základní škole praktické osvojit. Zaměřili jsme se především na sociální a personální kompetence a kompetence občanské, proto aby děti od začátku viděly důležitost dobrých mezilidských vztahů, učily se spolupráci ve skupině tak, aby svou ohleduplností respektovaly druhé lidi a měly úctu k jejich původu i kulturním zvyklostem. Klíčová slova: lehké mentální postižení,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.