Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
"Odsun" Němců a Postoloprty v roce 1945
Smudková, Tereza ; Míšková, Alena (vedoucí práce) ; Nováková, Tamara (oponent)
Bakalářská práce ""Odsun" Němců a Postoloprty v roce 1945" se v teoretické části věnuje vztahům Čechů a Němců v předválečném období a jejich vyústěním po druhé světové válce, tj. odsunem Němců z Československa. V druhé - praktické části je práce zaměřena na konkrétní oblast (obec Postoloprty), ve které došlo k násilnostem spáchaných na německém obyvatelstvu. V této části se především pracuje s výpověďmi svědků, kteří se byli ochotni podělit se svými zážitky a vzpomínkami. Závěrečná část práce je věnována vyšetřování z roku 1947 a nakonec se ve zkratce zabývá novodobým vyšetřováním. Klíčová slova: vztahy, Mnichovská dohoda, Sudety, Postupimská konference, odsun, Postoloprty, svědci, vyšetřování, tisk
Analýza koncepcí veřejných knihoven na podporu rozvoje čtenářství žáků 2.stupně ZŠ
Smudková, Tereza ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hník, Ondřej (oponent)
RESUMÉ Diplomová práce Analýza koncepcí veřejných knihoven na podporu rozvoje čtenářství žáků 2. stupně ZŠ ve své teoretické části charakterizuje období pubescence (11 - 15 let) a hledá faktory, které mají vliv na jeho čtenářství. Vedle školy existuje i další instituce, která může pozitivně ovlivňovat vztah žáků ke čtení a tou je knihovna. Zajímalo nás, jak knihovny vymezují dětské oddělení v rámci knihovny, jaké služby dětským čtenářům nabízejí a do jakých akcí na podporu čtenářství se zapojují. V praktické části jsme se věnovali konkrétním vzdělávacím programům, které knihovny školám zdarma nabízejí, a zjišťovali jsme, zda jsou pro žáky přínosné či nikoli. Ve třech knihovnách jsme provedli pozorování několika lekcí, mluvili s knihovníky o jejich práci a tvorbě programů a na základě toho jsme sestavili deset bodů, jak poznat kvalitní program. Cílem práce bylo přinést vhled do této problematiky a ukázat, že spolupráce obou institucí přináší užitek všem zúčastněným stranám.
Analýza koncepcí veřejných knihoven na podporu rozvoje čtenářství žáků 2.stupně ZŠ
Smudková, Tereza ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hník, Ondřej (oponent)
RESUMÉ Diplomová práce Analýza koncepcí veřejných knihoven na podporu rozvoje čtenářství žáků 2. stupně ZŠ ve své teoretické části charakterizuje období pubescence (11 - 15 let) a hledá faktory, které mají vliv na jeho čtenářství. Vedle školy existuje i další instituce, která může pozitivně ovlivňovat vztah žáků ke čtení a tou je knihovna. Zajímalo nás, jak knihovny vymezují dětské oddělení v rámci knihovny, jaké služby dětským čtenářům nabízejí a do jakých akcí na podporu čtenářství se zapojují. V praktické části jsme se věnovali konkrétním vzdělávacím programům, které knihovny školám zdarma nabízejí, a zjišťovali jsme, zda jsou pro žáky přínosné či nikoli. Ve třech knihovnách jsme provedli pozorování několika lekcí, mluvili s knihovníky o jejich práci a tvorbě programů a na základě toho jsme sestavili deset bodů, jak poznat kvalitní program. Cílem práce bylo přinést vhled do této problematiky a ukázat, že spolupráce obou institucí přináší užitek všem zúčastněným stranám.
"Odsun" Němců a Postoloprty v roce 1945
Smudková, Tereza ; Míšková, Alena (vedoucí práce) ; Nováková, Tamara (oponent)
Bakalářská práce ""Odsun" Němců a Postoloprty v roce 1945" se v teoretické části věnuje vztahům Čechů a Němců v předválečném období a jejich vyústěním po druhé světové válce, tj. odsunem Němců z Československa. V druhé - praktické části je práce zaměřena na konkrétní oblast (obec Postoloprty), ve které došlo k násilnostem spáchaných na německém obyvatelstvu. V této části se především pracuje s výpověďmi svědků, kteří se byli ochotni podělit se svými zážitky a vzpomínkami. Závěrečná část práce je věnována vyšetřování z roku 1947 a nakonec se ve zkratce zabývá novodobým vyšetřováním. Klíčová slova: vztahy, Mnichovská dohoda, Sudety, Postupimská konference, odsun, Postoloprty, svědci, vyšetřování, tisk

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.