Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Důvěra v média: analýza determinantů vnímané důvěryhodnosti médií
Smetanová, Kateřina ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Důvěra v média: analýza determinantů vnímané důvěryhodnosti médií" se zabývá problematikou důvěry v média u populace ve věku 20-30 let. Tato věková skupina je definována na základě vývojové psychologie jako mladá nebo časná dospělost. Diplomová práce si klade otázku, jak příslušníci vybrané cílové skupiny důvěřují daným médiím a čím je tato vnímaná důvěryhodnost podmíněna. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá ústředním tématem této diplomové práce, kterým je důvěra v média. Zde je věnován prostor také mezioborovým vazbám (trust studies), přístupům k výzkumu důvěry v média, charakteristice a výsledkům výzkumu důvěry v České republice. Dále se zabývá vymezením pojmu důvěra, jejími funkcemi ve společnosti a jejím pojetí v různých oborech jako je sociologie, politologie, psychologie a antropologie. Závěrem teoretická část nabízí potřebné ukotvení tématu z hlediska mediální teorie pomocí definice funkce a účinků médií na společnost a duálního systému vysílání. Analytická část nejprve popisuje metodologii výzkumu, dále se věnuje interpretaci výsledků dotazníkového šetření a ověření formulovaných hypotéz. Konkrétně bylo realizováno internetové dotazování (web survey), ve kterém byly dotazníky distribuovány...
Možnosti využití hudebních činností u dětí s narušenou komunikační schopností v MŠ- logopedické třídě
SMETANOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u předškolních dětí a rozvojem jejich percepčně-motorických dovedností za pomoci hudební činnosti. Hlavním cílem práce je vytvořit zásobník činností pro podporu dovedností u této cílové skupiny. Dílčím cílem je vyzkoušet, zda lze vytvořený zásobník využít v pedagogické praxi a při běžném chodu mateřské školy. Teoretická část bakalářské práce se věnuje vývoji řeči, narušené komunikační schopnosti, zejména diagnózám dyslálie a opožděný vývoj řeči. Práce dále mapuje specifika předškolního věku, legislativní rámec předškolního vzdělávání a vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami. Poslední kapitola je věnována oblasti hudební a zásadám pro vedení hudební činnosti u dětí. K dosažení stanoveného cíle byla zvolena kvalitativně orientovaná výzkumná strategie. Po třech týdnech přímého pozorování skupiny dětí byly na základě zjištěných informací vytvořeny kazuistiky jednotlivých dětí zvolené výzkumné skupiny. Závěry vyplývající z pozorování byly také uplatněny při sestavování zásobníku činností. Vytvořený zásobník se stal praktickou inspirací pro přímou práci s dětmi. Pomocí analýzy videozáznamů byla aktivita zhodnocena a byly zdůrazněny nedostatky a pozitiva při její realizaci. Vytvořený zásobník obsahuje také metodickou strukturu, takže je možné jej využít v přímé práci pedagogů mateřských škol. Materiál by také mohli ocenit rodiče a uplatnit jej při procvičování dovedností svých dětí.
ANALÝZA PŘEDPOKLADŮ PŘECHODU KE STÁTNÍ PLÁNOVANÉ EKONOMICE V POVÁLEČNÉM ČESKOSLOVENSKU (1945-1953)
Smetanová, Kateřina ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Váňa, Daniel (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu klíčových předpokladů, které usnadnily přechod ke státní plánované ekonomice v poválečném Československu. V teoretické části analyzuje zejména protektorát Čechy a Morava, který slouží pro snadnější pochopení celé problematiky i důležitých návazností. Těžiště práce spočívá ve zkoumání jednotlivých politických, hospodářských a sociálních faktorů, které předurčily další vývoj. Analýzou těchto předpokladů práce přibližuje okolnosti zvratu v únoru 1948, jehož podstatu je ale třeba hledat mnohem dříve. Práce též skýtá prostor pro tzv. uzavírající období socialistické "transformace" a vyvrcholení počáteční vlny upevňování moci. Poválečné nadšení a ideje se změnily v ideologii, která přetrvala po několik desetiletí. Ve své práci autorka došla k závěru, že únorový převrat nebyl realizován v krátkém časovém sledu, ale byl v celku logickým vyvrcholením předválečných, válečných, poválečných událostí a faktorů, které mu předcházely.

Viz též: podobná jména autorů
4 SMETANOVÁ, Kateřina
2 Smetanová, Klára
1 Smetanová, Kristina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.