Název:
Komunikační strategiíe nadnárodních společností směrem ke studentům jako potenciálním zaměstnancům
Překlad názvu:
Comparison of communication strategies of transnacional companies towards students as potencial employees
Autoři:
Sluková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá komunikační strategií čtyř nadnárodních společností L'Oréal, Henkel, Unilever a Procter&Gamble, která cílí na studenty. Práce srovnává jednotlivé komunikační kanály, taktiky a strategie, které jednotlivé firmy uplatňují, aby zaujaly nejtalentovanější absolventy a dokázaly přilákat zaměstnance s nejvyšším potenciálem. Cílem práce je zhodnotit, jestli společnosti dokážou správně identifikovat svou cílovou skupinu, zaměřit ji vhodnými kanály a komunikačním obsahem a předat obraz své značky jako ideálního zaměstnavatele.This diploma thesis deals with communication strategies of four transnacional companies, L'Oréal, Henkel, Unilever and Procter&Gamble, which target students. The thesis compares particular communication channels, tactics and strategies that the companies use to attract the most talented candidades and to be able to gain employees with highest potencial. The objective of the thesis is to find out if the companies can identify the right target group, approach it through appropriate channels and communication content and hand over an image of the firm as an ideal employer.
Klíčová slova:
absolvent; komunikace; mezinárodní společnosti; communication; graduate; international company
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40902