Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém hodnocení poskytovaných služeb v hotelu
Sloupová, Veronika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Předkládaná bakalářská práce pojednává o systému hodnocení poskytovaných služeb v hotelu. Teoretická část byla napsána převážně na základně knižních, ale i internetových zdrojů. Jsou zde vysvětleny pojmy cestovní ruch, ubytovací služba, kvalita poskytovaných služeb a jejich možná kontrola. Vlastní část práce se zaměřuje na Hotel Leonardo Praha, kde jsou blíže představeny služby, které svým hostům nabízí, dále je zde objasněna jeho organizační struktura, současné zacházení s hodnocením, které od svých hostů získává a skrz které informační kanály tyto poznatky dostává. Na základně zjištěných informací je hotelu navrhnuto několik doporučení, které vedou k celkovému zlepšení reputace hotelu na trhu, vlastní kontrole poskytovaných služeb a lepšímu zpracování získaných informací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.