Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výkonnostní nastavení optimalizace pro vyhledávače eshopu Trenýrkárna.cz
Skopal, Ruslan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Saparov, Pavel (oponent)
Identifikace obecně známých informací týkajících se optimalizace pro vyhledávače (SEO) na českém internetu. Reálné testování dopadu "off page" faktorů, kterými mohou být odkazy, směřující na sledovaný web nebo například PR články, ale i další. Stejně tak i vyhodnocování "on page" faktorů, kterými jsou "description", "title" nebo "key words" a další. Následné zmapování dopadů změn a to jak ekonomických, tak i obratových v konkrétním eshopu Trenýrkárna.cz. Hlavním cílem této práce je pokus o identifikaci funkčních SEO technik, které mají reálný dopad na pozici eshopu ve vyhledávači. Důležitým parametrem metriky při vyhodnocování funkčnosti změny bude přitom profitabilita a obrat eshopu. Proto bude kladen veliký důraz na konverznost a časovou zátěž. K teoretické části budu využívány zejména knihy publikované z důvodu objasnění problematiky SEO. Stejně tak i různé internetové blogy a diskuze. Závěrem a výstupem bude tedy hodnocení výsledků konkrétních úprav SEO na eshopu Trenýrkárna.cz.
Přímý prodej a jeho význam v retailingu
Skopal, Ruslan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit, co zvyšuje pravděpodobnost toho, že si zákazník nabízený produkt zakoupí. A co zákazníka motivuje si produkt koupit od člověka, kterého nezná. V první části této práce použiji knihu "Navigate, selling the way people like to buy" od Dustina Hillise, kde budu vycházet z rozdělení zákazníků do čtyř skupin, dle toho jakým způsobem nakupují. Stejně jako v semináři Lee McCroskeyho "Becoming a Chameleon", tyto čtyři typy posléze budu porovnávat se zjištěním z praxe. Pro aplikaci teorie jsem si vybral letní program společnosti Southwestern. Budu vycházet hlavně ze svých vlastních zkušeností a ze svých zápisků a poznatků. Mám 3 roky zkušeností (osobně jsem za 240 dnů prodeje prodal produkty 850 zákazníkům). Závěrem bude vyhodnocení užitečnosti znalosti všeobecné teorie v konkrétním případě, a zda lze brát zákazníka jako unifikovanou jednotku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.