Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou doporučení pro možné změny ve strategii společnosti ExxonMobil. Samotná práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola představuje korporaci ExxonMobil, její uspořádání a strategii. Druhá kapitola se soustředí na popis značkové a komunikační strategie ExxonMobilu. Následující kapitola popisuje vybrané aspekty marketingové strategie konkurentů Royal Dutch Shell plc a BP p.l.c. Závěrečná kapitola, tedy kapitola čtvrtá, je věnována srovnání strategií konkurence, je provedena SWOT analýza marketingové strategie společnosti ExxonMobil a kapitola je zakončena doporučeními pro změny v marketingové strategii korporace.
Franchising jako forma vstupu na trh
Sedlářová, Alena ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tématem této bakalařské práce je Franchising jako forma vstupu na trh. Samotná práce je rozdělena do 3 částí. První je věnována teorii franchisingu obecně (druhy franchisingu, jeho výhody, nevýhody, možnosti financování,apod.). Druhá část se zabývá franchisingem v České republice a obsahuje také popis několika franchisových příležitostí na našem trhu. Třetí kapitola je zaměřena na legální aspekty této problematiky, právní prostředí a hlavně franchisingovou smlouvu a kapitola je uzavřena popisem případu Pronuptia, jednoho z nejvýznamějších soudních sporů této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.