Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
Návrhy na zlepšení marketingového mixu vinařství
Sečka, Vojtěch ; Konečný, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou současného marketingového stavu společnosti. Za pomoci několika jednodušších i složitějších analýz dojdeme k výsledkům, díky kterým se následně zhodnotí marketingové prostředí společnosti a navrhne se případná optimalizace marketingového postoje Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o.
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
Návrhy na zlepšení marketingového mixu vinařství
Sečka, Vojtěch ; Konečný, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou současného marketingového stavu společnosti. Za pomoci několika jednodušších i složitějších analýz dojdeme k výsledkům, díky kterým se následně zhodnotí marketingové prostředí společnosti a navrhne se případná optimalizace marketingového postoje Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.