Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Scholz, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch je rozdělena do dvou částí. První část zkoumá obecné předpoklady pro rozvoj sociálních médií s ohledem na rozvoj internetu a jednotlivé druhy současných sociálních médií. Druhá část práce je zaměřena na specifika marketingu cestovního ruchu. V této druhé části jsou dále analyzovány vybrané marketingové aktivity subjektů cestovního ruchu na sociálních médiích. V závěru druhé části je analyzováno dotazníkové šetření mezi uživateli sociálních médií, jehož výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Analýza spolupráce podnikatelských subjektů v cestovním ruchu na Jilemnicku
Scholz, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce s názvem Analýza spolupráce podnikatelských subjektů v cestovním ruchu na Jilemnicku je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií destinačního managementu a marketingu. Druhá část se zabývá prakticky činností Jilemnicka - svazku obcí v oblasti cestovního ruchu a tím, jak spolupracuje a jak by mělo spolupracovat s ostatními podnikatelskými subjekty a obcemi v rámci cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.