Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Storytelling a jeho využití ve výuce VO a OSZ
Schneider, Benjamin ; Zicha, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hogenová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na témata narativity, vypravěčství a příběhů, a především na narativně-dramatickou metodu storytelling. Tato metoda má v práci ústřední místo a je zde zkoumán její didaktický potenciál ve vzdělávacích oborech Výchova k občanství a Občanský a společenskovědní základ. Práce je rozdělena do dvou tematických částí, z nichž každá je zpracována v samostatné kapitole - do části filosofické a části didaktické. V první kapitole je věnován prostor narativitě jakožto antropologickému a filosofickému jevu a je nahlížena fenomenologickou perspektivou existenciálu spolubytí, řeči, porozumění a starosti. V této části práce je zdůrazněn nenahraditelný význam vyprávění a příběhů pro lidský pobyt ve světě, pro lidskou zkušenost a pro ontologické možnosti výchovy a vzdělávání. V druhé kapitole je naznačena pestrost narativních forem a uvedena metoda storytelling. V této části je představena její metodologie a popsán proces přípravy storytellingové inscenace a storytellingového představení. V návaznosti na to jsou zde zároveň analyticky odvozeny možnosti této metody, pokud jde o její možné využití ve výuce obecně. V této části práce je formulováno několik zásadních průsečíků mezi storytellingem a pedagogickou činností, na příkladech je v tematické oblasti demonstrována využitelnost...

Viz též: podobná jména autorů
1 SCHNEIDER, Bettina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.