Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku
Sarkányová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na porovnání spotřebního chování v České republice a Irsku. V prvních dvou kapitolách jsou popsány teoretické souvislosti mezi marketingem a spotřebním chováním a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Zmíněny jsou i nejznámější modely spotřebního chování. V praktické části jsou obě země nejdříve představeny z historického, ekonomického a kulturního hlediska, stěžejní část práce poté tvoří výsledky vlastního výzkumu českých a irských spotřebitelů, který byl proveden formou online dotazníků.
Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu
Sarkányová, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brudňáková, Petra (oponent)
Cílem práce je analýza marketingové strategie značky Rembrandt na českém trhu a návrh možných zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu. Teoretická část vysvětluje marketingový proces, vedoucí k vytvoření a realizaci marketingové strategie. Praktická část nejprve představuje společnost Johnson & Johnson, vlastníka značky, a dále samotnou značku Rembrandt . Následuje analýza trhu, konkurence, spotřebitele a SWOT analýza značky jako kroky nezbytné před samotnou tvorbou strategie. Marketingová strategie značky je popisována z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu,dílčí části obsahují náměty na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.