| |
|
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Vlach, Daniel ; Sedláček, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnutí komunikačního mixu pro studentský bankovní účet G2.2 od společnosti Komerční banka. První část se zaměřuje na teorii a na vysvětlení nejdůležitějších pojmů související s problematikou marketingu. Analytická část popisuje současný stav marketingu v konkrétní společnosti. Poslední část má za úkol sestavit takový návrh nového komunikačního mixu, který by zlepšil aktuální situaci a tím zvýšil zájem o bankovní účet G2.2.
|
| |
|
Emulátor 3.5“ disketové mechaniky pomocí RS232 a SD paměťové karty
Sedláček, David ; Hanák, Pavel (oponent) ; Pavelka, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem emulátoru 3,5 disketové mechaniky pomocí procesoru ATMEGA. Tento emulátor byl navržen dle zásad konstruování elektronických zařízení, pro potřeby emulátoru byla také objektově naprogramována řídicí aplikace spolu s firmware k mikrokontroléru, který podporuje i MFM kódování. V této práci jsou rovněž uvedeny všechny formáty ukládaných a přenášených dat spolu s některými vývojovými diagramy.
|
|
Spokojenost zákazníků
Vlach, Daniel ; Sedláček, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku. Teoretická část nabízí objasnění důležitých pojmů, které budou důležité pro orientování se v následující analytické části této diplomové práce. Po teoretických východiscích následuje analýza současné situace podniku prostřednictvím popisu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, na což naváže dotazníkové šetření včetně vyhodnocení výsledků průzkumu. Nakonec dojde k představení návrhů ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Informační systém evidence uživatelů
Sedláček, David ; Karásek, Jan (oponent) ; Jelínek, Mojmír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem webového informačního systému pro evidenci uživatelů počítačové sítě. Jedná se o systém, který bude splňovat patřičné návrhové náležitosti a jednoduchou obsluhu pro uživatele. Systém bude také flexibilní a relativně snadno rozšiřitelný, díky požadavku na jeho modularitu a stylům návrhu aplikace. Realizace podléhá návrhu a je kompletní.
|
| |
| |
|
Systém pro polo-automatickou 3D rekonstrukci scén
Mach, Lukáš ; Buriánek, Jan (vedoucí práce) ; Sedláček, David (oponent)
Modelování na základě fotografií umožňuje vytvořit přesně 3D rekonstrukce existujících scén podle několika jejich fotografií. V této práci popisujeme nejdůležitejší věty a výsledky z projektivní geometrie a počítačového vidění nutné k provedení těchto rekonstrukcí, zkoumáme jak mohou být ke zrychlení tvorby scény použity algoritmy na získávání řídkých korespondencí a implementujeme úplné open source softwarové řešení tohoto problému.
|
|
3D Surface Reconstruction From Video Sequences
Dominec, Adam ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Sedláček, David (oponent)
Tato práce se věnuje metodě pro podrobný odhad natáčené scény (dense scene reconstruction) z videa, kdy interní i externí kalibraci kamery považujeme za předem známou. Jedná se o metodu modulární, sestá- vající z mnoha převážně nezávislých součástí. Popisujeme zde tedy všechny algoritmy užité pro řešení jednotlivých podproblémů: známé algoritmy pro řešení klasických úloh a nově navrhované postupy, kde jich je potřeba. Zde popsaná metoda výpočtu scény je iterativní a je možné ji přizpůsobit poža- dované přesnosti a rozlišení. Práce je doprovázena kompletní implementací popsaného algoritmu s otevřeným zdrojovým kódem.
|