Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Švecová, Michaela ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingových aktivit společnosti Century 21 All Inclusive, která se zabývá především prodejem a pronájmem nemovitých věcí. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu a realitního trhu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části budou řešeny jednotlivé návrhy ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Zdanění nemovitostí
Špundová, Magdaléna ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání možností pořízení různých druhů nemovitosti a následně zjištění výše daně Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se daní, druhá část je zaměřena faktory ovlivňující výši daně z nemovitosti.
Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW
Rygl, Tomáš ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu fitness centra
Bumbálek, Michal ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu fitness centra Infitness, které poskytuje tělovýchovné sportovní služby v oblasti fitness a kondičního cvičení v centru Uherského Hradiště. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje veškeré teoretické poznatky na základě odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně použity při analýze současného stavu společnosti, která vede k vlastním návrhům řešení, ke zlepšení stávající marketingové komunikace podniku.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Bedřich, Lukáš ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the marketing analysis of company Eltechklima s.r.o. The main aim was to recommend a marketing strategy for successful entry into the Czech market. Marketing analysis was carried out by using models and analysis of the internal and external environment. In the last chapter are recommended specific steps for the company Eltechklima s.r.o., which will improve the company´s entry position in the Czech market.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Bedřich, Lukáš ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the marketing analysis of company Eltechklima s.r.o. The main aim was to recommend a marketing strategy for successful entry into the Czech market. Marketing analysis was carried out by using models and analysis of the internal and external environment. In the last chapter are recommended specific steps for the company Eltechklima s.r.o., which will improve the company´s entry position in the Czech market.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu fitness centra
Bumbálek, Michal ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu fitness centra Infitness, které poskytuje tělovýchovné sportovní služby v oblasti fitness a kondičního cvičení v centru Uherského Hradiště. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje veškeré teoretické poznatky na základě odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně použity při analýze současného stavu společnosti, která vede k vlastním návrhům řešení, ke zlepšení stávající marketingové komunikace podniku.
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Švecová, Michaela ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingových aktivit společnosti Century 21 All Inclusive, která se zabývá především prodejem a pronájmem nemovitých věcí. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu a realitního trhu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části budou řešeny jednotlivé návrhy ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Zdanění nemovitostí
Špundová, Magdaléna ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání možností pořízení různých druhů nemovitosti a následně zjištění výše daně Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se daní, druhá část je zaměřena faktory ovlivňující výši daně z nemovitosti.
Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW
Rygl, Tomáš ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.