Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení pracovního výkonu a hodnocení pedagogických pracovníků v mateřské škole
Rydvalová, Ivana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem práce je popsat a prozkoumat proces řízení pracovního výkonu a hodnocení pedagogických pracovníků v mateřské škole. Teoretická část se zabývá základy personální práce, zejména pak jejími stěžejními činnostmi - řízením pracovního výkonu a hodnocením pracovníků. Součástí je specifikace těchto personálních aktivit ve školách a školských zařízeních, pokud bylo v odborné literatuře dohledáno, tak v mateřských školách. Analytická část se vztahuje k výzkumnému šetření v prostředí mateřských škol, jehož cílem bylo analyzovat, zda a jakým způsobem je zde realizován proces řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků a jak je nastaven systém jejich hodnocení. K výzkumnému šetření byla zvolena explorativní metoda dotazníku. V případě sledovaného výzkumného šetření designem případové studie byly použity dvě metody sběru dat: individuální polostandardizovaný rozhovor a analýza dokumentů školy. Případová studie byla dokreslena krátkým dotazníkovým šetřením s pedagogickými pracovníky sledovaných škol. Závěr práce tvoří shrnutí a zhodnocení dosažení cíle práce. Význam práce spočívá v rozšíření teoretického poznání a praktickém přínosu vedoucím pracovníkům, posluchačům školského managementu a managementu vzdělávání při implementaci řízení pracovního výkonu a hodnocení pedagogických pracovníků v mateřské...
Časový snímek ředitelky mateřské školy
Rydvalová, Ivana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Závěrečná bakalářská práce s názvem "Časový snímek ředitelky mateřské školy" se zabývá analýzou času ředitelek mateřských škol. Vychází ze základních poznatků řízení času a oblasti sebeřízení. Dále nahlíží na časový snímek jako na jednu z technik, kterou lze úspěšně analyzovat svůj čas. Nedílnou součástí práce je její výzkumná část, která je zaměřena na zjištění skladby a rozsahu jednotlivých činností ředitelky mateřské školy v souvislosti s její funkcí. Tato práce je nabídkou, jak lze vhodnými technikami docílit lepšího hospodaření s časem a najít rovnováhu spokojenosti pracovního a osobního života. KLÍČOVÁ SLOVA: čas, časový snímek, přímá pedagogická činnost, sebeřízení, řízení času, ředitelka mateřské školy
Řízení pracovního výkonu a hodnocení pedagogických pracovníků v mateřské škole
Rydvalová, Ivana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem práce je popsat a prozkoumat proces řízení pracovního výkonu a hodnocení pedagogických pracovníků v mateřské škole. Teoretická část se zabývá základy personální práce, zejména pak jejími stěžejními činnostmi - řízením pracovního výkonu a hodnocením pracovníků. Součástí je specifikace těchto personálních aktivit ve školách a školských zařízeních, pokud bylo v odborné literatuře dohledáno, tak v mateřských školách. Analytická část se vztahuje k výzkumnému šetření v prostředí mateřských škol, jehož cílem bylo analyzovat, zda a jakým způsobem je zde realizován proces řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků a jak je nastaven systém jejich hodnocení. K výzkumnému šetření byla zvolena explorativní metoda dotazníku. V případě sledovaného výzkumného šetření designem případové studie byly použity dvě metody sběru dat: individuální polostandardizovaný rozhovor a analýza dokumentů školy. Případová studie byla dokreslena krátkým dotazníkovým šetřením s pedagogickými pracovníky sledovaných škol. Závěr práce tvoří shrnutí a zhodnocení dosažení cíle práce. Význam práce spočívá v rozšíření teoretického poznání a praktickém přínosu vedoucím pracovníkům, posluchačům školského managementu a managementu vzdělávání při implementaci řízení pracovního výkonu a hodnocení pedagogických pracovníků v mateřské...
Časový snímek ředitelky mateřské školy
Rydvalová, Ivana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Závěrečná bakalářská práce s názvem "Časový snímek ředitelky mateřské školy" se zabývá analýzou času ředitelek mateřských škol. Vychází ze základních poznatků řízení času a oblasti sebeřízení. Dále nahlíží na časový snímek jako na jednu z technik, kterou lze úspěšně analyzovat svůj čas. Nedílnou součástí práce je její výzkumná část, která je zaměřena na zjištění skladby a rozsahu jednotlivých činností ředitelky mateřské školy v souvislosti s její funkcí. Tato práce je nabídkou, jak lze vhodnými technikami docílit lepšího hospodaření s časem a najít rovnováhu spokojenosti pracovního a osobního života. KLÍČOVÁ SLOVA: čas, časový snímek, přímá pedagogická činnost, sebeřízení, řízení času, ředitelka mateřské školy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.