Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obraz italské filmové tvorby v československých filmových periodikách v letech 1965-1975
Rozumová, Markéta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce Obraz italské filmové tvorby v československých filmových periodikách v letech 1965-1975 se věnuje způsobu zobrazení, prezentace a hodnocení italské kinematografie v časopisech Kino a Film a doba. První část práce je stručnějším popisem společenského a politického prostředí v Československu a v Itálii, s důrazem na prostředí kultury, filmu a tisku. Pozornost je zaměřena na konec 60. let, kdy v Československu, po krátké snaze o demokratizaci, došlo k utužení totalitní společnosti. Naopak Itálie si udržela svůj demokratický vývoj kapitalistické společnosti, i přes tlaky levicových sil prosazujících marxistické ideje. Analytická část práce rozebírá pomocí kvalitativní metody obsahy článků v uvedených periodikách. Sleduje argumenty filmových publicistů a odhaluje, jak bylo dění ve společnosti italskými filmovými tvůrci ztvárňováno. Především, jak byly filmy různých žánrů a směrů prezentovány v Československu, jakým tématům byl dáván prostor, jak byla hodnocena práce filmových tvůrců, herců i italská kinematografie celkově. Závěr práce shrnuje výsledky analýz v kontextu politické situace v Československu a porovnává období druhé poloviny 60. let a první poloviny 70. let.
Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1.6.2010)
Rozumová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1. 6. 2010)" se zaměřuje na změnu v české televizní tvorbě, která byla způsobena přijetím novely zákona, umožňujícího využívání product placementu, jako způsobu obchodního sdělení a zařazujícího tento komunikační nástroj mezi obchodní produkty televizních stanic. Práce stručněji popisuje vývoj product placementu od jeho historických počátků, přes rozšíření ve filmové tvorbě až k povolení v televizi. Popisuje právní úpravu PP v ČR a její výklad ze strany Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Podrobněji se zaměřuje na situaci v prostředí českých televizních stanic, na způsoby umístění produktu a možné výhody jeho použití v porovnání s klasickými reklamními spoty. Porovnává veřejnoprávní Českou televizi a soukromou TV Nova, uvádí konkrétní příklady pořadů, ve kterých se PP začal uplatňovat. Práce prezentuje názory mediálních odborníků, zadavatelů reklam, hodnocení a zásahy RRTV a názory diváků. Cílem práce bylo zjistit a zhodnotit, jak se uvedení PP do českého televizního prostředí projevilo v pořadech, zda se zda naplnilo očekávání zadavatelů a provozovatelů vysílání, zda se stalo přirozenou součástí televizních děl a jak je vnímáno publikem

Viz též: podobná jména autorů
2 Rozumová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.