Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence začínajících učitelů 1.stupně ZŠ individualizovat výuku
Robovská, Martina ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na začínající učitele, coby absolventy PedF UK v Praze s maximální praxí do 3 let. Jaké mají kompetence individualizovat výuku na 1. stupni ZŠ. Toto téma je v dnešní době velmi aktuální a již se nezaměřuje pouze na děti nějakým způsobem indisponované, či naopak nadané, ale využívá se plošně u veškerých žáků. Tato práce se snaží dnešní situaci zmapovat za pomoci 8 vybraných učitelů, odpovídajících nastaveným požadavkům práce a následně reflektovat. Praktická část práce je rozdělena do čtyř kapitol, které se věnují profesní kvalitě učitele s podrobným zaměřením nejen na zmíněnou kvalitu učitele, ale i jeho osobnostní charakteristiku a přímo i na pojem začínající učitel a jeho nejčastější začátečnické problémy. Následující kapitola se zaměřuje na pedagogickou způsobilost a učitelské kompetence. Podkapitoly se týkají kompetence učitele s podrobným rozebráním kompetencí učitele individualizovat výuku, uvedení jaká jsou kritéria kompetencí individualizovat výuku a představením jaké jsou tendence v součastném přípravném vzdělání učitelů 1. st. ZŠ. V předposledních kapitolách je blíže popsána osobnost a přípravné vzdělání učitelů primárních škol. Poslední kapitola teoretické části se zaměřuje na pojem diferenciace a individualizace. Bližší představení individualizované...
Kompetence začínajících učitelů 1.stupně ZŠ individualizovat výuku
Robovská, Martina ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na začínající učitele, coby absolventy PedF UK v Praze s maximální praxí do 3 let. Jaké mají kompetence individualizovat výuku na 1. stupni ZŠ. Toto téma je v dnešní době velmi aktuální a již se nezaměřuje pouze na děti nějakým způsobem indisponované, či naopak nadané, ale využívá se plošně u veškerých žáků. Tato práce se snaží dnešní situaci zmapovat za pomoci 8 vybraných učitelů, odpovídajících nastaveným požadavkům práce a následně reflektovat. Praktická část práce je rozdělena do čtyř kapitol, které se věnují profesní kvalitě učitele s podrobným zaměřením nejen na zmíněnou kvalitu učitele, ale i jeho osobnostní charakteristiku a přímo i na pojem začínající učitel a jeho nejčastější začátečnické problémy. Následující kapitola se zaměřuje na pedagogickou způsobilost a učitelské kompetence. Podkapitoly se týkají kompetence učitele s podrobným rozebráním kompetencí učitele individualizovat výuku, uvedení jaká jsou kritéria kompetencí individualizovat výuku a představením jaké jsou tendence v součastném přípravném vzdělání učitelů 1. st. ZŠ. V předposledních kapitolách je blíže popsána osobnost a přípravné vzdělání učitelů primárních škol. Poslední kapitola teoretické části se zaměřuje na pojem diferenciace a individualizace. Bližší představení individualizované...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.