Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktuální trendy v oblasti primární prevence rizikového chování v České republice a vybraných zemí EU
Ranková Lukasová, Magdalena ; Straková, Jana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce pojednává o primární prevenci rizikových jevů chování, tak jak ji známe u nás v České republice a jak se na ní dívá Evropa. Teoretická část se snaží komplexně pojednat o dané problematice, nezabývá se však pouze současností, ale mapuje i její historický vývoj. Na základě dostupné literatury a vlastních zkušeností autorky, je zde vytvořen celkový vhled do školní primární prevence. Na začátku práce se autorka snaží vyjasnit rozdíly v pojmosloví u nás a v Evropě, dále se pak zabývá jednotlivými rizikovými formami chování, na které se primární prevence zaměřuje. Značná část je věnována pedagogickým pracovníkům zabývající se primární prevencí a dalším aktérům prevence, jako jsou žáci a jejich rodiče. Nedílnou součástí teoretické části je také kapitola o konkrétních aktivitách, včetně příkladů dobré praxe především ze zahraničí, které může každý školní metodik prevence použít při své práci. Praktická část práce si klade za úkol přiblížit školním metodikům prevence jak vytvořit sytémovou strategie primární prevence rizikových jevů chování ve školním prostředí. Největší část tvoří modelová strategie pro kokrétní střední školu, z které je patrné, jak by měla taková strategie vypadat. K modelové strategii je pak připojeno několik vysvětlujících kapitol, společně s výčtem problémů, se kterými...
Využití internetu ve výuce anglického jazyka
Ranková Lukasová, Magdalena ; Poláčková, Věra (oponent) ; Kasíková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím internetu ve výuce obecně i ve výuce anglického jazyka. Sestává z části teoretické, kde popisuje internet jako takový, teoretická východiska pro použití internetu v edukačním procesu, potřebu zavádění informační výchovy do škol a mapuje současný stav problematiky z hlediska dostupnosti literárních pramenřu. Následuje praktická část, kde čtenář najde odkazy na webové stránky, které je vhodné použít ve výuce angličtiny, především jako druhého jazyka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.