Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výkonnostní nástroje internetového marketingu
Randáčková, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou marketingových nástrojů dostupných v českém internetovém prostředí. Teoretická část popisuje charakteristické vlastnosti a výhody jednotlivých vybraných nástrojů a zejména se zabývá tím, jak lze pomocí těchto nástrojů dosáhnout marketingových i obchodních cílů. V aplikační části je představen zkoumaný elektronický obchod a pomocí webové analytiky podrobně analyzovány jednotlivé marketingové nástroje. V práci je zkoumáno jak chování návštěvníků tohoto e-shopu, tak finanční ukazatele, které jsou pro zhodnocení výkonnosti klíčové. Pomocí analýzy asistovaných konverzí je posouzen synergický efekt použití zvolených marketingových kanálů. Cílem této práce je vyhodnotit efektivitu použitých nástrojů pomocí webové analytiky a posoudit vhodnost jejich použití u konkrétního e-shopu. Dalším výstupem práce je porovnání výkonnosti jednotlivých marketingových zdrojů a navržení opatření, která e-shopu pomohou maximalizovat efektivnost používaných nástrojů.
Kontextové reklamní systémy
Randáčková, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána v širším pojetí, zařazena je jak reklama v obsahu, tak v článcích a ve vyhledávání. Analyzovány byly systémy Adfox, Etarget, Facebook, ElineAd, Intextová reklam BillBoard a TakeIt -- virtuální výloha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.