Název:
Výkonnostní nástroje internetového marketingu
Překlad názvu:
Online Marketing Performance Tools
Autoři:
Randáčková, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá efektivitou marketingových nástrojů dostupných v českém internetovém prostředí. Teoretická část popisuje charakteristické vlastnosti a výhody jednotlivých vybraných nástrojů a zejména se zabývá tím, jak lze pomocí těchto nástrojů dosáhnout marketingových i obchodních cílů. V aplikační části je představen zkoumaný elektronický obchod a pomocí webové analytiky podrobně analyzovány jednotlivé marketingové nástroje. V práci je zkoumáno jak chování návštěvníků tohoto e-shopu, tak finanční ukazatele, které jsou pro zhodnocení výkonnosti klíčové. Pomocí analýzy asistovaných konverzí je posouzen synergický efekt použití zvolených marketingových kanálů. Cílem této práce je vyhodnotit efektivitu použitých nástrojů pomocí webové analytiky a posoudit vhodnost jejich použití u konkrétního e-shopu. Dalším výstupem práce je porovnání výkonnosti jednotlivých marketingových zdrojů a navržení opatření, která e-shopu pomohou maximalizovat efektivnost používaných nástrojů.This thesis focuses on the effectiveness of marketing tools available in Czech internet environment. The theoretical part describes typical attributes and advantages of individual tools and observes the possibilities of achieving marketing and commercial goals by using these tools. In the application part, the surveyed e-shop is introduced and it's marketing tools are analyzed using web analytics. Either behaviour of customers of this e-shop or financial indicators, which are crucial for evaluating performance, are analyzed in this thesis. The synergic effect of using these marketing channels is evaluated using the assisted conversions analysis. The main goals of this thesis is evaluation of the efficiency of used marketing tools using web analytics and consider suitability of their use for this specific e-shop. Another aim is comparing the performance of individual marketing sources and proposing measures to help increase efficiency of tools used by this e-shop.
Klíčová slova:
affiliate marketing; e-mail marketing; Facebook; pay per click; vyhledávače zboží; affiliate marketing; e-mail marketing; Facebook; pay per click; product browsers
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34841