|
Amoniak jako alternativní palivo
Radil, Jan ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Náhrada současných fosilních paliv jakožto jednou z hlavních příčin vysokého obsahu nežádoucích částic v ovzduší zelenější alternativou rok od roku nabývá na důležitosti. Amoniak se v posledních letech stává jedním z nejčastěji zkoumaných alternativních paliv s potenciálem snížit emise skleníkových plynů v dopravě a energetice. Bakalářská práce zkoumá problematiku této látky v kontextu jejího využití jako paliva. Práce přináší přehled o stávajícím stavu výzkumu a vývoje amoniaku jako alternativního paliva a poukazuje na jeho potenciál a výzvy při přechodu na nízkouhlíkovou ekonomiku. Čtenář je seznámen se základními vlastnostmi amoniaku, technologií výroby, dopravy a skladování. Nechybí zde ani porovnání s jinými palivy, zejména pak s vodíkem, jakožto dalšího alternativního paliva. Dále je uveden přehled možností použití amoniaku jako paliva v současných spalovacích motorech a palivových článcích. Tento přehled je podložen několika studiemi a výzkumy, které se aktuálně zabývají touto problematikou. Mimo jiné práce uvádí současně nejvíce probírané projekty aplikace amoniaku jako paliva v automobilovém a námořním odvětví průmyslu. V závěru jsou všechny získané informace shrnuty a vyvozena konkrétní stanoviska z hlediska možné budoucnosti aplikace amoniaku jako paliva.
|
|
Návrhy na zlepšení firemní kultury ve společnosti HILTI ČR
Cirková, Jana ; Radil, Jan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje důležitou součást firemní kultury společnosti HILTI ČR spol. s r. o., konkrétně oblast vyváženosti mezi pracovním a soukromým životem. Obsahuje návrhy na zlepšení v oblasti time managementu tak, aby zaměstnanci byli efektivnější a bez újmy na rodinném životě a aktivitách volného času v tvrdé realitě dneška nejen obstáli, ale byli také úspěšní.
|
|
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jindrák, Jiří ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Radil, Jan (oponent)
The Master's thesis focuses on customer satisfaction and its relationship to profitability, which is becoming an increasingly more relevant topic of daily discussion among the managers across all industries. The search for an optimal strategy that would lead to a consequent increase of both could be compared to a search for the "holy grail" or to an invention of the "perpetuum mobile" of business. The overall goal of my thesis is to design a strategy that would have the abovementioned attributes and would lead to an increase of profitability and customer satisfaction for the Hilti Czech republic and its after-market service. The theoretical part reviews the general academic literature connected with the topic. The practical part focuses on the company Hilti AG - a global premium provider of building construction tools and consumables in B2B segment, and examines especially its after-market service department. The first section of the practical part analyses the outcomes of the qualitative expert in-depth interviews with managers across different business units and departments and with real customers. The second part of the practical part proposes concrete steps that will lead to an increase of profitability and customer satisfaction.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |