Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
In-line bruslení dětí předškolního věku
Rácová, Šárka ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali je dítě v předškolním věku schopno osvojit si in- line bruslení a zjistit, jak je tato pohybová aktivita využívána u dětí tohoto věku ve školní i mimoškolní formě. Zkoumají se také podmínky pro in-line bruslení v dané lokalitě. Dále je vytvořena metodika výuky jízdy na in-line bruslích u dítěte předškolního věku. Metodika je podložena experimentem. Hlavním výzkumným problémem práce, je zkoumání realizace in- line bruslení s dětmi v předškolním věku. První kapitola teoretické části se zabývá obecnými informacemi o in-line bruslení, což je krátké seznámení s historií tohoto sportu, rozdělení na různé odvětví a seznámení s existencí vybavení vhodného pro in-line bruslení. Druhá kapitola se zaměřuje na in-line bruslení a zdraví. Jsou zde popsána pozitiva i negativa této pohybové činnosti ovlivňující zdraví jedince, charakterizace předškolního věku, motorický vývoj a kdy je vhodné s tímto sportem u dětí začít. Třetí kapitola teoretické části se zaměřuje na techniku a metodiku in-line bruslení. Praktická část se zabývá hodnocením úrovně zvládnutí in-line bruslení předškolního dítěte, které je zkoumáno za pomoci výzkumných metod pozorování, dotazníku a experimentu. Prostřednictvím dotazníků se dozvídáme, zdali in-line bruslení provozují s předškolními dětmi Mateřské...
In-line bruslení dětí předškolního věku
Rácová, Šárka ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali je dítě v předškolním věku schopno osvojit si in- line bruslení a zjistit, jak je tato pohybová aktivita využívána u dětí tohoto věku ve školní i mimoškolní formě. Zkoumají se také podmínky pro in-line bruslení v dané lokalitě. Dále je vytvořena metodika výuky jízdy na in-line bruslích u dítěte předškolního věku. Metodika je podložena experimentem. Hlavním výzkumným problémem práce, je zkoumání realizace in- line bruslení s dětmi v předškolním věku. První kapitola teoretické části se zabývá obecnými informacemi o in-line bruslení, což je krátké seznámení s historií tohoto sportu, rozdělení na různé odvětví a seznámení s existencí vybavení vhodného pro in-line bruslení. Druhá kapitola se zaměřuje na in-line bruslení a zdraví. Jsou zde popsána pozitiva i negativa této pohybové činnosti ovlivňující zdraví jedince, charakterizace předškolního věku, motorický vývoj a kdy je vhodné s tímto sportem u dětí začít. Třetí kapitola teoretické části se zaměřuje na techniku a metodiku in-line bruslení. Praktická část se zabývá hodnocením úrovně zvládnutí in-line bruslení předškolního dítěte, které je zkoumáno za pomoci výzkumných metod pozorování, dotazníku a experimentu. Prostřednictvím dotazníků se dozvídáme, zdali in-line bruslení provozují s předškolními dětmi Mateřské...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.