Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring českého olympijského týmu
Vybíral, Jaroslav ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá aktuální marketingovou záležitostí sponzoringu sportu na konkrétním případě Českého olympijského týmu. Cílem této práce je na základě zrealizovaného výběrového šetření po ukončení olympijských her v Turíně 2006 zhodnotit efektivnost komunikace partnerů Českého olympijského týmu a kvantifikovat míru znalosti jejich partnerů v cílové skupině. Zároveň byly v práci pro porovnání využity výsledky předchozích výzkumů, které zpracovala profesionální agentura.
Prezentace České republiky v rámci Evropské unie
Kohout, Pavel ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje současný stav prezentace ČR v zahraničí a její význam v 21. století. Základem je podrobná analýza struktury orgánů státní správy, forem a obsahu jejich aktivit, míry celkové koordinace. V souvislostech práce dále zkoumá vliv aspektů image na sílu značky ČR a důvody pro provedení koncepčních změn. Zabývá se otázkou použití jednoslovného názvu ČR v zahraničí. Charakterizuje Koncepci jednotné prezentace ČR, její cíle, směry a nástroje. Popisuje již realizované kroky - jednotný vizuální styl ČR, jeho vznik, podobu, vizi a nový internetový portál ČR.
Analýza rozhlasového trhu v ČR a jeho vývoj
Brázda, Zbyněk ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje rozhlasový trh České republiky od jeho vzniku až do roku 2006. Jednotlivé části práce se zabývají marketingovými a komerčními komunikacemi, médii a mediálním mixem, výzkumy poslechovosti, popisem rozhlasového trhu v letech 1994-2006, mediálními zastupitelstvími a konečně rádiem a jeho pozicí v mediálním mixu. Jádrem práce je poukázat na nezastupitelnou roli rádia v mediálním mixu a popis a vývoj rozhlasového trhu.
Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Hatoň, Luděk ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel
Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA
Schneyder-Kubaniková, Adéla ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Srovnani trhu televizni reklamy v ČR a USA. V teoretické části popis marketingového, komunikačního mixu a procesu, reklamních agentur, medii. Dále pak vyjmenovány rysy televize, výhody a nevýhody inzerce v tv, popis mediálních ukazatelů,rozdělení typů reklamy. Analytická část se skládá z analýzy makroprostředí, historie televizní reklamy,popis televizních sítí.Parametry tv z hlediska reklamy, právní úprava televizní reklam.Dále popis forem finacování, cen reklmaního prostoru, výdaje. Uvedení základních festivalů a soutěží, popis problémů digitalizace v ČR.
Kreativita v mediálním plánování
Pošepná, Tereza ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Úvod do problematiky mediálního plánování, marketingová strategie a mediální plánování, proces mediálního plánování, brief, tvorba strategie, faktory ovlivňující výběr médií, lokality a načasování kampaně, mediální ukazatele, post-buy analýza, kreativní mediální strategie, trh telekomunikačních služeb v České republice, plánování médií pro společnost Vodafone, použití alternativních médií v re-brandingové kampani
Propagační strategie prodeje nábytku MEF
Patera, Martin ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Propagace, šitá na míru konkrétní firmě, vychází zcela z marketingových cílů firmy a z marketingového mixu. Cílem propagace ( a to cílem jediným ) je komunikační cíl, jehož podstatou je předání určité informace zákazníkovi, rozšíření jeho znalosti, zvýšení známosti značky, vytvoření vhodné asociace atd. Komerční komunikace ( propagace ) je užším pohledem na marketingové komunikace. Zahrnují aktivity tzv. nad-linkové ( ATL = above the line ), označované také za klasickou reklamu a tzv. pod-linkové ( BTL = below the line ). Aktivity ATL zahrnují televizi, rádio ( rozhlas ), tisk a tzv. outdoor media, neboli bilboardy. Aktivity BTL zahrnují exhibitions, marchandising, direct marketing, event marketing, sampling, sales support, kuponing a in store. V úrovni ?na lince? se uvádí public relations a internet. Podrobněji o vybraných aktivitách viz. níže.
Budování a image značky DOBRÁ VODA
Opletalová, Klára ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat počáteční vývoj budování značky DOBRÁ VODA, srovnat marketingové komunikace stolních a minerálních vod a zhodnotit image značky DOBRÁ VODA na základě průzkumu trhu. Předpokladem je, že povědomí o značce DOBRÁ VODA je poměrně vysoké, ale image značky z důvodu vysoké konkurence na trhu postupně upadá a DOBRÁ VODA se mezi svými konkurenty není schopna výrazně odlišit. Práce pojednává o strategickém budování značky, brand buildingu a image značek a dále se věnuje značce DOBRÁ VODA a jejím konkurentům. Image značky DOBRÁ VODA byla hodnocena pomocí design testu a to ve vztahu ke 4 dalším konkurentům. Podrobné výsledky tohoto šetření jsou obsaženy v kapitole 8.2.
Podnikatelské okolí retailingového řetězce Tesco na trhu v ČR
Čápová, Dagmar ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Mondadová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským prostředím v České republice z pohledu retailingového řetězce Tesco. V době postupující globalizace a internacionalizace světových trhů je pro mezinárodní řetězce nezbytné znát historický, politický, ekonomický a sociální vývoj země, na jejíž trh se rozhodne proniknout. Pro naplnění cíle práce bylo nutné definovat a charakterizovat širší a užší podnikatelské prostředí v české maloobchodní společnosti a provést spotřebitelský výzkum v terénu.
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Seidner, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.