|
Možnosti využití sociálních sítí a internetového marketingu pro podporu konkurenceschopnosti webového portálu
Pryl, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nástroji pro sociální sítě a internetový marketing a jejich využití na reálném případě recenzního a zpravodajského webu Mobilenet.cz. Obsah dokumentu je rozdělen do dvou oddělených částí. První z nich má za cíl ustanovit teoretický rámec pro část druhou. Teoretická část tedy popisuje nástroje a možnosti obecněji, jsou zde uvedeny, jak nástroje které se vztahují k internetovému marketingu jako takovému, tak přímo k sociálním sítím. V druhé části jsou již teoretické poznatky uplatněny na konkrétním případě, tedy webu Mobilenet.cz a jeho vymezené konkurenci. Nejprve je však Mobilenet.cz analyzován sa-mostatně, poté je srovnáván společně s konkurencí. V rámci analýz je také provedena prověrka webových stránek, z které jsou vyvozeny nedokonalosti v kvalitě webů. V závěrečné části práce je vytvořena praktická ukázka, která má za cíl zvýšení návštěvnosti webu Mobilenet.cz. Na úplném konci dokumentu jsou uplatněny výsledky z analýz z druhé části pro návrh strategie pro web Mobilenet.cz. Mezi hlavní přínosy mé práce spadá analýza webu Mobilenet.cz a jeho konkurence. V rámci této práce je navíc utvořena praktická ukázka, která má za cíl zvýšit návštěvnost webu. Dalším významným přínosem je návrh řešení pro budoucí chod webu Mobilenet.cz.
|