Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mnichov jako legitimizační prostředek normalizace v ČSSR. Příspěvek k vlivu masových médií v ČSSR v 70. letech 20. století
Provazníková, Jana ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Tajovský, Ladislav (oponent)
Ve své diplomové práci se věnuji vztahu mezi masovými médii, politickou mocí a společností v Československu na přelomu 60. a 70. let 20. století. Zabývám se proměnou mediálního prostředí "svobodnějších" 60. let vzhledem k období normalizace, nalézám odpovědi zejména na tyto otázky: Jak se měnila mediální atmosféra v Československu na přelomu 60. a 70. let 20. století? Můžeme tyto proměny spojovat s proměnami politické atmosféry? Jak významnou roli hrála média právě v utužování režimu a prosazování normalizace? Dokázala média v komunistickém područí úspěšně ovlivňovat společnost a vštěpovat jí své představy a názory? Coby hlavní hypotézu si stanovuji tvrzení, že komunistická média skutečně měla v úmyslu a následně skutečně dokázala ovlivnit a manipulovat myšlení lidí. Odpovědi na otázky a pravdivost hypotézy ověřuji na základě obecné teorie mediální historie a následně konkrétně analyzuji na příkladu překvapivě stěžejního politického pojmu komunistické doby -- mnichovské dohody. Metodologicky vycházím z nových politických dějin a z diskuse, která se vede o roli a významu masových médií v moderních společnostech, a také z nejnovější odborné literatury a archivních materiálů.
Stravovací návyky žáků II. stupně ZŠ na Benešovsku
PROVAZNÍKOVÁ, Jana
Hlavním úkolem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaké mají stravovací návyky žáci druhého stupně na základních školách v regionu Benešov. Nejprve jsem si nastudovala teoretické poznatky z oblasti stravy, stravovacích návyků. Těmto teoretickým poznatkům je věnována teoretická část bakalářské práce. Další mým krokem bylo vytipování vhodných základních škol jak městského, tak vesnického typu, na kterých by mohl být průzkum použit. Po schůzce se zástupci škol, jsem dětem rozdala dopis pro rodiče, který seznamoval s tématem bakalářské práce a souhlasem, či nesouhlasem účasti na průzkumu. Při souhlasu ze strany rodičů byly dětem rozdány záznamové archy jídelníčků společně s pokyny, jakým způsobem jídelníček vyplňovat. Po návratu vyplněným jídelníčků bylo nutné je zredukovat a to z důvodu chyb, které se objevily a znemožnily tak správné vyhodnocení. Jídelníčky jsem vyhodnocovala pomocí nutričního programu, který se nachází na internetových stránkách www.flora.cz. Při vyhodnocování jsem se zaměřila především na denní energetický příjem a na příjem jednotlivých makronutrientů. S výsledky jsem pracovala v praktické části mé bakalářské práce. Nalezneme zde například příjem jednotlivých makronutrientů, energetický příjem a nejčastější druh konzumované zeleniny.
Kombinatorika pro studenty učitelství 1. stupně ZŠ
PROVAZNÍKOVÁ, Jana
Diplomová práce je zaměřena na kombinatorické učivo, které je určeno studentům oboru učitelství pro 1. stupeň základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zajišťuje teoretický výklad kombinatorického učiva. Jsou v ní uvedeny vzorové příklady, na kterých se kombinatorický celek vysvětluje a je názorně popsán. Praktická část diplomové práce obsahuje příklady na procvičení. Každý příklad je doplněn výsledkem a stručným postupem výpočtu.

Viz též: podobná jména autorů
4 PROVAZNÍKOVÁ, Jana
2 Provazníková, Johana
1 Provazníková, Juliana
1 Provazníková, Juliana Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.