Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení travesti show v mediální kultuře
Provázková, Jana ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce Postavení travesti show v mediální kultuře se zabývá otázkou, zda existuje podobnost mezi způsobem mediální prezentace travesti show a tím, jak lidé o tomto kulturním žánru mluví a smýšlí. Jako výzkumnou metodu jsem zvolila kvalitativní obsahovou analýzu a dotazníkové šetření. Teoretická část se zaměřuje na historii homosexuality, queer culture, queer teorii, travesti show, historii divadla. Praktická část se věnuje získání konkrétních jevů z kvalitativní obsahové analýzy, které jsou následně rozřazeny kódováním do jednotlivých kategorií. Do praktické části této práce je zaměřeno také dotazníkové šetření. Závěrečná kapitola jevy z kvalitativní obsahové analýzy porovnává s odpověďmi z dotazníkového šetření. Na základě tohoto srovnání práce zjišťuje, zda existuje podobnost mezi způsobem mediální prezentace travesti show a tím, jak lidé o tomto kulturním žánru mluví a smýšlí.
Středoevropský automobilový cluster ve světovém kontextu
Provázková, Jana ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Střecha, Michal (oponent)
Tato práce se zaměřuje na pravděpodobnost zachování automobilového průmyslu ve střední Evropě. Zabývá se faktory, které ohrožují středoevropský automobilový cluster, zmiňuje jaké země představují a budou představovat největší konkurenty. Prozatím středoevropský automobilový cluster ohrožen není, ale v budoucnu budou představovat hrozbu asijské země jako Čína a Indie a země jižní a východní Evropy. Čínský a indický trh má obrovský růstový potenciál, prozatím mají velké domácí nenasycené trhy, ale po jejich nasycení budou hledat nová odbytiště a jedním z nich se nabízí i střední Evropa. Evropská unie se brání a vydává bezpečnostní a emisní normy, které prozatím Čína a Indie nesplňují. Pro středoevropský automobilový průmysl jsou velmi důležité přímé zahraniční investice - automobilové skupiny z Japonska, USA, Jižní Koreji, Německa apod. otevírají své výrobní továrny ve střední Evropě, neboť střední Evropa nabízí levnější pracovní sílu, vysokou kvalitu, vysokou produktivitu práce, výhodnou strategickou polohu a nízké výrobní náklady. Z tohoto důvodu budoucnost středoevropského automobilového clusteru zatím není ohrožena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.