Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání environmentálně šetrného chování z pohledu sociálního statusu
Pourová, Barbora ; Richter, Eva (vedoucí práce) ; Šafr, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jak souvisí vnímání environmentálně šetrného chování a sociální status, přesněji řečeno, jak Češi vnímají jednotlivé příklady environmentálně šetrného chování, zda zvyšují sociální status, nebo si je spíše spojují se šetřením peněz či ochranou přírody. Na téma jsem provedla dotazníkové šetření. Češi vnímají aktivity environmentálně šetrného chování rozdílně než v zahraničí, kde se mezi aktivity zvyšující sociální status řadily hlavně finančně náročné a veřejně viditelné aktivity. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že Češi zvažují do sociálního statusu i další hladiny a tím pádem mezi ně řadí i méně viditelné a finančně nenáročné aktivity. Negativně vnímají přílišné tlačení na pilu při aktivismu.
Souvislost environmentálně šetrného chování se sociálním statusem jedince
Pourová, Barbora ; Richter, Eva (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci jsem chtěla zjistit, jak souvisí environmentálně šetrné chování a sociální status, přesněji řečeno, jak Češi vnímají jednotlivé příklady environmentálně šetrného chování, zda zvyšují sociální status, nebo si je spíše spojují se šetřením peněz či ochranou přírody. Na téma jsem provedla dotazníkové šetření. Češi vnímají aktivity environmentálně šetrného chování rozdílně než v zahraničí. I takové aktivity, jako je omezení spotřeby elektrické energie (2. místo) nebo omezení spotřeby vody (4. místo), byly považovány za zvyšující sociální status vykonavatele, vedle finančně náročnějších aktivit, jako instalace solárních panelů (1. místo) a nákupu elektrického nebo hybridního auta (3. místo), které svým umístěním potvrdily výsledky ze zahraničí.
Prezentování stáří v reklamách
Pourová, Barbora ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Sedláčková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazováním stáří v reklamách. Většina pozornosti odborníků i laické veřejnosti je v této oblasti zaměřena na problematiku genderových stereotypů. Na toto téma existují zahraniční výzkumy. V České republice ale není nijak obvyklé téma zobrazování seniorů v reklamách. Cílem práce je popsat zobrazování stáří v reklamách dnes a porovnat výsledky s dřívějšími výzkumy, případně popsat změny, které nastaly. Práce se bude zabývat nejen způsobem zobrazování stáří v reklamách, ale i s jakými produkty jsou senioři v reklamách nejčastěji spojováni a zda jsou zobrazováni stereotypně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.