Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výstup: coolervoucí důkazní materiál akademicko-onlinové validace
Polách, Jakub ; Zálešák, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Společnost vědění je podle Konrada Paula Liessmanna struktura podléhající určitým politickým a ekonomickým zájmům. V této struktuře je vysokoškolské vzdělávání redukováno pouze na profesní vyučení a potenciál takto nabytých znalostí je měřitelný jen podle toho, jaké je jejich uplatnění na pracovním trhu. Tato situace vede k transformaci industriální společnosti ve společnost, v níž nejde o těžbu surovin, ale vědění. Liessmann mluví o procesu industrializace vědění, v němž průmyslového dělníka podřízenému ekonomickému modelu fungujícímu na principu materiální produkce nahrazuje dělník vědění podřízený ekonomickému modelu operující se symbolickými hodnotami. Vzdělání je podřízeno manažersky řízenému ekonomickému zhodnocení – na vědění jsou aplikovány průmyslové postupy a ve výsledku tak nejde o hodnoty, názory či přesvědčení. Rozhodující význam má zhodnotitelný výstup, coolervoucí důkazní materiál akademicko-onlinové validace. V souvislosti s touto kritikou se bakalářská práce zabývá možnými obsahy vyprázdněného akademického titulu BcA. Komodifikace čehokoliv je v tomto procesu čistě náhodná.
Analýza ekonomických ukazatelů firmy pomocí statistických metod
Polách, Jakub ; Kolařík, David (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením ekonomických ukazatelů společnosti a následným aplikováním statistických metod. Jako zdroj pro výpočet ekonomických ukazatelů poslouží účetní výkazy ve sledovaném období. Snahou je rozebrat účetní data z minulých let, pojmout vývoj jednotlivých ekonomických ukazatelů, a také predikovat dění do budoucna za pomocí časových řad a regresní analýzy.
Memetodologie
Polách, Jakub ; Bělohradský, Václav (oponent) ; Magid, Václav (vedoucí práce)
Vizuální komunikace se s dostupností grafických editorů a rozvojem sociálních sítí dostala do stavu, kdy se obrázky zásadní pro kulturní, společenské nebo politické dění vytváří uvnitř internetových subkultur. Vizuální umělci nebo grafičtí designéři s akademickými tituly jejich aktivitu potom pouze tematizují nebo je přímo exploatují na zdech nebo objektech uložených v kamenných institucích, mezi něž patří také školy umění a designu. Ty se dají charakterizovat jako trhem poháněná rekombinace fragmentovaných zadání, dovedností, hostů, přednášek nebo pseudo-konferencí, jejichž povaha je podřízena základnímu nastavení algoritmů digitálních platforem. Školy plní roli rozšíření internetového prohlížeče místo toho, aby se samy staly prohlížeči. Paradoxní je, že výstupy intenzivního tréninku, které jsou součástí tohoto nepřetržitého, pasivně přijímaného infotainmentu konzumně-randomizovaného přístupu ke vzdělávání, nejdou samy o sobě zužitkovat – roli nehraje formální kvalita výstupů, ale jejich šikovné zapletení do sociálního tkaniva účelových vztahů. Diplomová práce proto vychází z předpokladu, že odbornost může mít extrémně nízké obrazové rozlišení – ukazatelem v orientačním systému nemusí být vektorová šipka, ale může jí být třeba interpretace marxismu na TikToku. Diplomová práce tyto a další přístupy nechce jenom tematizovat, ale aktivně se na nich podílet skrze formování memetodologie jako formálně i obsahově inkluzivního open-source sdělovacího prostředku.
Návrh rozšíření ICT infrastruktury v podniku
Polách, Jakub ; Čtvrtníček, Dušan (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá návrhem rozšíření ICT infrastruktury ve společnosti Aumeto s.r.o. Jsou zde obsažena teoretická východiska, techniky a metody, které jsou následně využívány. V úvodu praktické části je provedena analýza současného stavu datové sítě ve společnosti Aumeto s.r.o. Na základě provedených analýz je následně vypracována návrhová část.
Memetodologie
Polách, Jakub ; Bělohradský, Václav (oponent) ; Magid, Václav (vedoucí práce)
Vizuální komunikace se s dostupností grafických editorů a rozvojem sociálních sítí dostala do stavu, kdy se obrázky zásadní pro kulturní, společenské nebo politické dění vytváří uvnitř internetových subkultur. Vizuální umělci nebo grafičtí designéři s akademickými tituly jejich aktivitu potom pouze tematizují nebo je přímo exploatují na zdech nebo objektech uložených v kamenných institucích, mezi něž patří také školy umění a designu. Ty se dají charakterizovat jako trhem poháněná rekombinace fragmentovaných zadání, dovedností, hostů, přednášek nebo pseudo-konferencí, jejichž povaha je podřízena základnímu nastavení algoritmů digitálních platforem. Školy plní roli rozšíření internetového prohlížeče místo toho, aby se samy staly prohlížeči. Paradoxní je, že výstupy intenzivního tréninku, které jsou součástí tohoto nepřetržitého, pasivně přijímaného infotainmentu konzumně-randomizovaného přístupu ke vzdělávání, nejdou samy o sobě zužitkovat – roli nehraje formální kvalita výstupů, ale jejich šikovné zapletení do sociálního tkaniva účelových vztahů. Diplomová práce proto vychází z předpokladu, že odbornost může mít extrémně nízké obrazové rozlišení – ukazatelem v orientačním systému nemusí být vektorová šipka, ale může jí být třeba interpretace marxismu na TikToku. Diplomová práce tyto a další přístupy nechce jenom tematizovat, ale aktivně se na nich podílet skrze formování memetodologie jako formálně i obsahově inkluzivního open-source sdělovacího prostředku.
Výstup: coolervoucí důkazní materiál akademicko-onlinové validace
Polách, Jakub ; Zálešák, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Společnost vědění je podle Konrada Paula Liessmanna struktura podléhající určitým politickým a ekonomickým zájmům. V této struktuře je vysokoškolské vzdělávání redukováno pouze na profesní vyučení a potenciál takto nabytých znalostí je měřitelný jen podle toho, jaké je jejich uplatnění na pracovním trhu. Tato situace vede k transformaci industriální společnosti ve společnost, v níž nejde o těžbu surovin, ale vědění. Liessmann mluví o procesu industrializace vědění, v němž průmyslového dělníka podřízenému ekonomickému modelu fungujícímu na principu materiální produkce nahrazuje dělník vědění podřízený ekonomickému modelu operující se symbolickými hodnotami. Vzdělání je podřízeno manažersky řízenému ekonomickému zhodnocení – na vědění jsou aplikovány průmyslové postupy a ve výsledku tak nejde o hodnoty, názory či přesvědčení. Rozhodující význam má zhodnotitelný výstup, coolervoucí důkazní materiál akademicko-onlinové validace. V souvislosti s touto kritikou se bakalářská práce zabývá možnými obsahy vyprázdněného akademického titulu BcA. Komodifikace čehokoliv je v tomto procesu čistě náhodná.
Návrh rozšíření ICT infrastruktury v podniku
Polách, Jakub ; Čtvrtníček, Dušan (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá návrhem rozšíření ICT infrastruktury ve společnosti Aumeto s.r.o. Jsou zde obsažena teoretická východiska, techniky a metody, které jsou následně využívány. V úvodu praktické části je provedena analýza současného stavu datové sítě ve společnosti Aumeto s.r.o. Na základě provedených analýz je následně vypracována návrhová část.
Analýza ekonomických ukazatelů firmy pomocí statistických metod
Polách, Jakub ; Kolařík, David (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením ekonomických ukazatelů společnosti a následným aplikováním statistických metod. Jako zdroj pro výpočet ekonomických ukazatelů poslouží účetní výkazy ve sledovaném období. Snahou je rozebrat účetní data z minulých let, pojmout vývoj jednotlivých ekonomických ukazatelů, a také predikovat dění do budoucna za pomocí časových řad a regresní analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Polach, Jaromír
1 Polách, Jan
3 Polách, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.