Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální government a jeho bariéry v Evropské unii a České republice
Polášková, Jitka
Bakalářská práce se zabývá problematikou digitálního governmentu a zaměřuje se na bariéry jeho implementace zejména v českých podmínkách. V teoretické části jsou identifikovány bariéry, trendy a modely e-governmentu, a je analyzována situace v ČR a dalších čtyřech státech EU. V praktické části je provedena komparace úrovně e-governmentu mezi ČR a státy EU. Dále je realizováno dotazníkové šetření analyzující poptávkovou stranu. Následně je vypracován návrh plánu implementace digitálního governmentu aplikovatelný v podmínkách české veřejné správy.
Rozvoj pohybových schopností dětí předškolního věku dětí věnujících se aerobiku
Jandová, Petra ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Z výzkumu vyplývá, že obě skupiny dětí cvičících i necvičících, se během půlročního období zlepšily. Musím s radostí říci, že děti navštěvující kroužek se ve všech daných schopnostech zlepšily více a jsou na tom pohybově o poznání lépe, než děti, které do kroužku nechodí. Z výsledků, které jsem naměřila mohu potvrdit, že aerobik je činnost, která všestranně rozvíjí pohybové schopnosti dětí. Na základě praxe v hodinách aerobiku a následně při měření pohybových schopností dětí jsem se přesvědčila o několika zásadních tvrzeních, které se mi při výzkumu potvrdily. Aerobik vede děti k všestranné pohybové dovednosti a je vhodnou formou pohybu už pro předškoláky. Je to zábavná činnost plná her a aktivit, která přirozeným způsobem podporuje jejich psychický a fyzický rozvoj. Je důležité, aby pohybové aktivity v předškolním věku byly rozmanité, protože děti rády střídají různé druhy pohybu a nevydrží dlouho u jedné činnosti. Do hodin aerobiku je velmi vhodné zařazovat také prvky gymnastiky, tance a různých pohybových her. Na závěr bych chtěla dodat, že při cvičení nejde jen o sportovní výkony, ale o příjemný pobyt mezi kamarády, kde se děti cítí dobře a cvičení jim přináší radost.
Analýza sestav fitness step ve finále Mistrovství světa 2002 a 2007
Vápeníková, Barbora ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza finálových sestav soutěže FISAF Fitness step v letech 2002 a 2007. Cílem této práce je analyzovat a srovnat oba tyto ročníky se zaměřením na vývoj obtížnosti, intenzity a variability soutěžních sestav. Zároveň byl porovnáván vývoj těchto finálových sestav z hlediska techniky a počtu stepping action.
Historie Atletického a Fotbalového Klubu Bohemians 1905
Kučera, Luboš ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Historie fotbalového klubu AFK Bohemians 1905 je velmi dlouhá a bohatá. Nalezneme v ní mnoho úspěchů, cenných výher, cest do zahraničí či zajímavých lidí. Ale stejně tak i proher, sestupů, finančních problémů a jiných pozoruhodných momentů. Proto jsem si jako téma mé diplomové práce vybral právě historii tohoto fotbalového klubu. Dalším významným důvodem je fakt, že v tomto roce oslaví klub AFK Bohemians 1905 sto let účinkování vnáší bohaté fotbalové historii. A ačkoliv je v archivech mnoho materiálu zachycujícího jednotlivé etapy historie a vývoje klubu, nesetkal jsem se dosud s takto komplexně pojatou prací, která by souhrnně zpracovala celých sto let trvání klubu od samotného počátku, až do právě probíhající fotbalové sezóny. Jsou dokonce časové úseky, které nejsou zpracovány prakticky vůbec, nebo jen velmi stručně a povrchně. Jedná se např. o období v samotných počátcích klubu, tedy kolem roku 1905, sezóny v druhé polovině devadesátých let minulého století, anebo naopak překvapivě o několik posledních sezón. Samozřejmě, že je to dáno časem, ve kterém tuto diplomovou práci vytvářím a předpokládám, že v blízké budoucnosti se objeví další práce na stejné téma.
Pohybové aktivity jako součást života dítěte předškolního věku
Hrušová, Marcela ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Moje diplomová práce se zabývá pohybovými aktivitami, které jsou součástí života dětí předškolního věku. Cílem mé práce bylo zjistit kolik času věnuje předškolní dítě spontánním a řízeným pohybovým činnostem v rodinném prostředí a v mateřské škole. Zajímalo mě, zda se budou lišit pohybové aktivity dětí z venkova, z okrajových míst Prahy a v centru Prahy. Podle výzkumného šetření, které jsem provedla, byly výsledné rozdíly minimální. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Úroveň pohybových schopností u dětí staršího školního věku v zájmovém kroužku aerobiku
Pexová, Zuzana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Cílem práce bylo zjištění úrovně pohybových schopností u dětí staršího školního věku v zájmovém kroužku aerobiku a jejich následné porovnání s testovými normami. Zjištění úrovně pohybových schopností bylo provedeno za pomoci Unifit testu, čtyř složkového pohybového testování spočívající v testech leh -sed, výdrž ve shýbu nadhmatem, skok daleký z místa odrazem snožmo a člunkový běh 4x 10 metrů. Celý soubor byl aplikován v září 2008 a lednu 2009. Získané hodnoty byly označeny jako dosažené skóre. Pomocí matematicko-statistické metody byla všechna skóre dále přepočítána na z-body a T- body.
Analýza sestav ve sportovním aerobiku z hlediska technického indexu (finále mistrovství světa v letech 1999, 2003, 2007 - seniorky ženy)
Fulínová, Martina ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Tématem své diplomové práce jsem si zvolila analýzu sestav sportovního aerobiku, kategorie ženy-seniorky, z finále MS v roce 1999, 2003, 2007. Jako dlouholetá úspěšná reprezentantka sportovního aerobiku v kategorii žen, jsem v době své vrcholové závodní činnosti nikdy neposuzovala jednotlivé technické prvky, jejich náročnost, hodnotu a chronologické zařazení. Vlastně existovaly jen dvě možnosti prvek zvládnu nebo nezvládnu. To je prostý pohled závodníka. I po ukončení své aktivní sportovní dráhy mi aerobik zůstal velice blízký. Sama jsem začala připravovat choreografie pro ženy a juniorky. Zde mě poprvé zaujal problém náročnosti technických prvků v souvislosti s rozvojem aerobiku. Neustále se zvyšující technická úroveň a zařazování nových prvků do sestav tento sport jistě obohacují. S tím také souvisí vývoj technického indexu, což je ve sportovním aerobiku velkým přínosem pro hodnocení prvků obtížnosti, který zároveň přispívá i na objektivnosti. Poznatky, které získám při studiu a zpracování tohoto tématu, bych chtěla využít při tvorbě choreografií a tréninku jednotlivých prvků se závodníky. Výsledky budou také důležitým vodítkem pro prognózy výkonu závodníků vzhledem ke stoupající náročnosti prvků a jejich zvládnutelnosti závodníkem.
Pohybové aktivity jako součást života dítěte předškolního věku
Hrušová, Marcela ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Moje diplomová práce se zabývá pohybovými aktivitami, které jsou součástí života dětí předškolního věku. Cílem mé práce bylo zjistit kolik času věnuje předškolní dítě spontánním a řízeným pohybovým činnostem v rodinném prostředí a v mateřské škole. Zajímalo mě, zda se budou lišit pohybové aktivity dětí z venkova, z okrajových míst Prahy a v centru Prahy. Podle výzkumného šetření, které jsem provedla, byly výsledné rozdíly minimální. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rozvoj pohybových schopností dětí předškolního věku dětí věnujících se aerobiku
Jandová, Petra ; Polášková, Jitka (oponent) ; Hájková, Jana (vedoucí práce)
Z výzkumu vyplývá, že obě skupiny dětí cvičících i necvičících, se během půlročního období zlepšily. Musím s radostí říci, že děti navštěvující kroužek se ve všech daných schopnostech zlepšily více a jsou na tom pohybově o poznání lépe, než děti, které do kroužku nechodí. Z výsledků, které jsem naměřila mohu potvrdit, že aerobik je činnost, která všestranně rozvíjí pohybové schopnosti dětí. Na základě praxe v hodinách aerobiku a následně při měření pohybových schopností dětí jsem se přesvědčila o několika zásadních tvrzeních, které se mi při výzkumu potvrdily. Aerobik vede děti k všestranné pohybové dovednosti a je vhodnou formou pohybu už pro předškoláky. Je to zábavná činnost plná her a aktivit, která přirozeným způsobem podporuje jejich psychický a fyzický rozvoj. Je důležité, aby pohybové aktivity v předškolním věku byly rozmanité, protože děti rády střídají různé druhy pohybu a nevydrží dlouho u jedné činnosti. Do hodin aerobiku je velmi vhodné zařazovat také prvky gymnastiky, tance a různých pohybových her. Na závěr bych chtěla dodat, že při cvičení nejde jen o sportovní výkony, ale o příjemný pobyt mezi kamarády, kde se děti cítí dobře a cvičení jim přináší radost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 POLÁŠKOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.