Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh odkládacího konferenčního stolku do obývacího pokoje
Polášková, Kateřina
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh odkládacího stolku, který je určen pro používání v interiéru, konkrétně v obývacím pokoji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část začíná úvodem do problematiky, dále je zde shrnuta historie konferenčních stolků, typologie a požadavky na stolový nábytek z hlediska ergonomie, bezpečnosti, konstrukčního a materiálového řešení. V praktické části je popsán celkový postup návrhu a výroby odkládacího stolku. Nachází se zde analýza trhu, prvotní skici, finální návrh, výkresová dokumentace, 3D vizualizace, postup při realizaci a kalkulace materiálových nákladů. Výsledkem celé práce je prototyp navrženého odkládacího stolku.
Faktory ovlivňující množství a kvalitu silice v rodu Salvia (šalvěj)
Polášková, Kateřina
Bakalářská práce se zabývala faktory, které ovlivňují množství a kvalitu silice v rodu Salvia. Shrnuje vnitřní a vnější faktory, které mají vliv na tvorbu silic v šalvějích, a jejich dopad na množství silice a poměr jejích jednotlivých složek. V závěru jsou shrnuty optimální podmínky pro pěstování šalvěje s ohledem na kvalitu silice používanou pro další zpracování. Také poskytuje přehled druhů pěstovaných na experimentální zahradě ZF MENDELU a jejich botanickou charakteristiku.
Segmentace trhu dětské výživy
Polášková, Kateřina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této práce je odhalit rozdílnosti, respektive podobnosti, mezi spotřebiteli dětské výživy. Na základě těchto znaků poté odhalit skupiny neboli segmenty. Spotřebitelé uvnitř těchto segmentů jsou co nejvíce homogenní a naopak segmenty jsou navzájem co nejvíce heterogenní. Po odkrytí těchto segmentů je dalším cílem navrhnout marketingová doporučení jednotlivým segmentům. Práce se skládá s teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán proces segmentace. Praktické část se zabývá samotným odkrýváním segmentů. Pro výzkum byla použita sekundární a primární data. Bylo využito sekundárních dat z databáze MML-TGI, která byla analyzována prostřednictvím Data Analyzeru. Primární data byla sesbírána dotazníkovým šetřením a následně zpracována v programu IBM SPSS Statistics verze 22. Došlo k odkrytí čtyř segmentů, které byly pojmenovány, popsány a byla pro ně navržena marketingová doporučení.
Aplikace marketingu v zubní ordinaci
Polášková, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bieliková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá, jakým způsobem lze aplikovat marketingové nástroje do prostředí zubní ordinace. V teoretické části popisuji marketingovou terminologii, která se ve zdravotnictví využívá. Věnuji se analýze cílové skupiny, konkurence a marketingovému mixu. V praktické části nejdříve představím mnou vybranou ordinaci, na kterou aplikuji jednotlivé nástroje marketingu. V závěru uvedu vhodná doporučení k zlepšení marketingových aktivit zubní ordinace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Polášková, Kamila
1 Polášková, Klára
2 Polášková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.