Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Makroregion Evropa a jeho postavení na mezinárodním trhu cestovního ruchu
Poživilová, Iva ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit postavení makroregionu Evropa na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Teoretická část se zabývá vymezením teoreticko-metodologického rámce a shrnutím hlavních faktorů, které přispívají k rozvoji cestovního ruchu. Praktická část se zaměřuje na samotný makroregion Evropa, který dlouhodobě zaujímá přední pozici na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Jsou aplikovány teoretické poznatky a analyzovány evropské subregiony, u nichž jsou sledovány společné charakteristiky a hlavní vývojové tendence. Pod vlivem současné světové krize, nepříznivého demografického vývoje a konkurence ze strany asijsko-pacifického regionu se Evropská unie snaží prostřednictvím Nového politického rámce pro evropský cestovní ruch zvýšit konkurenceschopnost a udržet Evropě pozici hlavní světové destinace na poli mezinárodního cestovního ruchu.
Marketingová strategie společnosti Swarovski.
Poživilová, Iva ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Teoretická část této práce se zabývá marketingem a jeho historickým vývojem, přičemž se blíže zaměřuje na marketingové strategie. V této spojitosti je dále popsán komunikační mix a jeho instrumenty. V praktické části je představena společnost Swarovski a analyzovány její marketingové strategie a propagační nástroje. V závěru práce jsou na základě analýzy navrženy adekvátní změny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.