Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příspěvek výuky na vyšších zdravotnických školách k humanizaci poskytované péče v praxi
Pořádková, Miluše ; Pelikán, Jiří (oponent) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
V rigorosni pnici poukazujeme na vYukovou problematiku na vyssich zdravotnickYch skolach voblasti osobnostniho rozvoje absolvenm studijniho oboru vseobecna sestra. Vychovu a vzdelav:ini sester, jez by v praxi melo pnspivat k humanizaci poskytovane oserrovatelske pece a napomoci sestram k citlivemu pnstupu k nemocnym. Uvadime strukturu vzniku vyssich zdravotnickYch skol a zamefujeme se na soucasny stay vYuky na vyssich zdravotnickYch skolach. SnaZime se poukazat na oblasti rozvoje osobnostni vYchovy v terciami sfete, ktere je vhodne pojmout tak, abychom postupne pnspeli k zadouci humanizaci osetrovatelske pece v praxi. Prakticka cast rigorosni prace je pak venov:ina serreni na SZS v Kladne se zamerenim na podminky vYuky, vyuziti aktivizujicich metod ve vYuce a pnstupu vyucujicich ke studenmm vyssi skoly. Samotne serreni je zamereno na vyucujici a samostatne na studenty, abychom mohli porovnat Uhel pohledu na problematiku vYchovy k humannimu oserrovatelstvi, techto dvou dUleziiYch akteru ve vyucovacim procesu. Soucasti teto kapitoly je rovnez tabulkove a graficke znazomeni vYsledku jednotlivYch setreni a celkoveho shmuti vYsledku sledovanych souborn, vcetne navrzenych opatreni. Cilem prace je poukazat na vYznam vYuky osobnostne socialniho rozvoJe (mravniho a hodnotoveho) i v terciami sfere vzdelav:ini. Na...
Příspěvek výuky na vyšších zdravotnických školách k humanizaci poskytované péče v praxi
Pořádková, Miluše ; Pelikán, Jiří (oponent) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
V rigorosni pnici poukazujeme na vYukovou problematiku na vyssich zdravotnickYch skolach voblasti osobnostniho rozvoje absolvenm studijniho oboru vseobecna sestra. Vychovu a vzdelav:ini sester, jez by v praxi melo pnspivat k humanizaci poskytovane oserrovatelske pece a napomoci sestram k citlivemu pnstupu k nemocnym. Uvadime strukturu vzniku vyssich zdravotnickYch skol a zamefujeme se na soucasny stay vYuky na vyssich zdravotnickYch skolach. SnaZime se poukazat na oblasti rozvoje osobnostni vYchovy v terciami sfete, ktere je vhodne pojmout tak, abychom postupne pnspeli k zadouci humanizaci osetrovatelske pece v praxi. Prakticka cast rigorosni prace je pak venov:ina serreni na SZS v Kladne se zamerenim na podminky vYuky, vyuziti aktivizujicich metod ve vYuce a pnstupu vyucujicich ke studenmm vyssi skoly. Samotne serreni je zamereno na vyucujici a samostatne na studenty, abychom mohli porovnat Uhel pohledu na problematiku vYchovy k humannimu oserrovatelstvi, techto dvou dUleziiYch akteru ve vyucovacim procesu. Soucasti teto kapitoly je rovnez tabulkove a graficke znazomeni vYsledku jednotlivYch setreni a celkoveho shmuti vYsledku sledovanych souborn, vcetne navrzenych opatreni. Cilem prace je poukazat na vYznam vYuky osobnostne socialniho rozvoJe (mravniho a hodnotoveho) i v terciami sfere vzdelav:ini. Na...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.