Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pojetí autority u Hannah Arendt a jeho pedagogické souvislosti
Petr, Damián ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Předkládaná práce se zabývá pojetím autority u filosofky Hannah Arendt a jeho pedagogickými souvislostmi. Práce nejprve vychází z etymologie slova, která čtenáři pomáhá uchopit samotnou podstatu pojmu. V navazující části se čtenář seznamuje s historickým vývojem tématu autorita tak, jak ho vnímala samotná autorka. Dále se diplomová práce věnuje již konkrétním tématům, vztahujícím se k ústřednímu pojmu autorita. Cílem této zcela teoretické práce je popsat skrze myšlenkový proces autorky její pojetí tématu autority a vyvodit jeho pedagogické souvislosti, jež jsou rozebírány ke konci práce.
Výchova a vzdělávání v organizaci Junák-český skaut, po roce 1989
Petr, Damián ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výchovou a vzděláváním dětí v organizaci Junák - český skaut po roce 1989. Jejím cílem je popsat výchovnou podstatu organizace, hodnotový rámec vyjádřený skautským slibem a zákonem, skautskou výchovnou metodu a edukativní oblasti, ve kterých děti formuje. Dále tato teoretická práce popisuje prostředky, jež organizace k výchovně- vzdělávacímu procesu nabízí. V závěru se věnuje shrnutí a analýze Junácké výchovy.

Viz též: podobná jména autorů
7 Petr, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.