Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Formování dítěte ve výtvarné výchově na malotřídní škole
Petřinová, Jitka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na výtvarnou výchovu jako součást estetické výchovy. Dále je blíže představena problematika malotřídních škol ve vztahu k výtvarné výchově na prvním stupni základní školy a kresbě jako provázejícím znaku vývoje dítěte. V praktické části jsou představeny výsledky výzkumného šetření, v rámci kterého byla realizována případová studie na vybrané malotřídní škole. V závěrečné části jsou shrnuty poznatky o možnostech a zvláštnostech výtvarné výchovy jako součásti vzdělávání žáků na prvním stupni základní školy v kontextu specifických podmínek malotřídní školy. Klíčová slova estetická výchova, výtvarná výchova, malotřídní škola, kresba, rozvoj osobnosti, vnímání, osobnostní a sociální rozvoj, mladší školní věk
Historie malotřídní školy Otvovice
Petřinová, Jitka ; Váňová, Růžena (vedoucí práce) ; Kasper, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce přináší vývoj školství v obci Otvovice v letech 1859 - 1941. Charakterizuje ho s ohledem na stručný přehled dějin obce. Předěly celého sledovaného období tvoří rok vydání velkého říšského zákona (1869) a vznik první samostatné republiky (1918). Závěr práce patří začátkům druhé světové války a opatření spojených s touto skutečností. Práce sleduje v proměnách doby budovu školy, učitele, kteří na škole působili, zdravotní stav školních dětí, přehled kázeňských přestupků a průběhy oslav konaných v daném období. Strukturování podle těchto věcných kritérií umožňuje srovnání sledovaných úseků historie této školy v souvislosti nejen s dějinami pedagogiky, ale i celého společenského vývoje. Klíčová slova obecné školství, zákonné změny, společenské aspekty, příhodovská reforma

Viz též: podobná jména autorů
1 Petřinová, Jaroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.