Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rodinný dům
Pelc, Jan ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je rodinný dům. Dům je navržen ze stěnového systému POROTHERM, má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Střecha objektu je navržena sedlová. Dům je situován na pozemku svažitém k jižní straně. Konstrukce odpovídají platným normám ČSN.
Programovací jazyk a vývojové prostředí pro Lego Mindstorms NXT
Pelc, Jan ; Štanclová, Jana (vedoucí práce) ; Bureš, Tomáš (oponent)
Název: Programovací jazyk a vývojové prostředí pro Lego Mindstorms NXT Autor: Jan Pelc Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Jana Štanclová, Ph.D. E-mail vedoucího: Jana.Stanclova@ruk.cuni.cz Abstrakt: Práce se zaměřuje na návrh a implementaci klasického programovacího jazyka pro standardní firmware robotické stavebnice Lego Mindstorms NXT s ohledem na méně zkušené programátory. Součástí práce je stručný popis cílové platformy a komunikačního rozhraní mezi řídící jednotkou a PC a přehled již dostupných nástrojů pro tvorbu programů pro tuto platformu. Práce obsahuje také popis námi vytvořené knihovny pro komunikaci s řídící jednotkou a analýzu možností vzdáleného ladění programů běžících na této jednotce. Klíčová slova: robotika, Lego Mindstorms NXT, návrh programovacího jazyka, implementace překladače, vzdálené ladění
An IDE for C# Script Development
Pelc, Jan ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji umožňujícími použití jazyka C# k tvorbě skriptů - krátkých programů určených pro rychlé vyřešení malých, typicky jednorázových úloh, které obvykle vyvstávají při práci na větších projektech. V práci zanalyzujeme existující nástroje, určíme jejich výhody a nevýhody, zformulujeme požadavky na náš vlastní nástroj a tento nástroj vytvoříme. Výsledkem práce je malé vývojové prostředí (IDE) pro rychlé a snadné psaní skriptů v jazyce C#. Prostředí nabízí dostatek funkcí pro snadnou tvorbu a ladění programů sestávajících se převážně z jediného zdrojového souboru v jazyce C#. V práci intenzivně využíváme knihovnu NRefactory pro syntaktickou a sémantickou analýzu zdrojového kódu v jazyce C#. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Programovací jazyk a vývojové prostředí pro Lego Mindstorms NXT
Pelc, Jan ; Bureš, Tomáš (oponent) ; Štanclová, Jana (vedoucí práce)
Název: Programovací jazyk a vývojové prostředí pro Lego Mindstorms NXT Autor: Jan Pelc Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Jana Štanclová, Ph.D. E-mail vedoucího: Jana.Stanclova@ruk.cuni.cz Abstrakt: Práce se zaměřuje na návrh a implementaci klasického programovacího jazyka pro standardní firmware robotické stavebnice Lego Mindstorms NXT s ohledem na méně zkušené programátory. Součástí práce je stručný popis cílové platformy a komunikačního rozhraní mezi řídící jednotkou a PC a přehled již dostupných nástrojů pro tvorbu programů pro tuto platformu. Práce obsahuje také popis námi vytvořené knihovny pro komunikaci s řídící jednotkou a analýzu možností vzdáleného ladění programů běžících na této jednotce. Klíčová slova: robotika, Lego Mindstorms NXT, návrh programovacího jazyka, implementace překladače, vzdálené ladění
Rodinný dům
Pelc, Jan ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je rodinný dům. Dům je navržen ze stěnového systému POROTHERM, má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Střecha objektu je navržena sedlová. Dům je situován na pozemku svažitém k jižní straně. Konstrukce odpovídají platným normám ČSN.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pelc, Jakub
4 Pelc, Jiří
2 Pelc, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.