Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza potenciálu SaaS v malých a středních podnicích
Pavlů, Pavel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Aubrecht, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou potenciálu modelu "software jako služba (SaaS)" v malých a středních podnicích. Jedná se o značně se rozvíjející trend v oblasti modelů dodávky software. V úvodní kapitole je nejprve popsána evoluce modelu dodávky software. Ta zcela logicky vyústila ve vznik modelu "software jako služba". Dále jsou zde popsány charakteristické rysy SaaS, a to především z kvalitativních, technologických i právních hledisek. V další řadě jsou zde zmíněny metody hodnocení IT investic. Tato kapitola představuje základní teoretický rámec kapitol následujících. Následující kapitola je zaměřena na oblast malých a středních podniků. Zde jsou vymezeny základní makroekonomické ukazatele a organizační specifika MSP. Dále jsou v této kapitole pomocí dotazování malých a středních podniků zkoumány příčiny využití a nevyužití softwaru založeného na modelu SaaS v oblasti MSP. V nosné tvůrčí kapitole jsou vybrány kategorie software, jež malé a střední podniky nejčastěji využívají. Pro každou z těchto kategorií je na základě rozsáhlé analýzy zmapován a popsán stav trhu SaaS. Na základě zmapování trhu je dále pro každou kategorii software vybrán široký okruh nástrojů, z něhož jsou následně po mnohostranné analýze vybrány pro každou kategorii tři nejvhodnější pro MSP. V každé z kategorií je zmapován potenciál všech tří nástrojů. Všechny tři produkty jsou poté vzájemně srovnávány dle rozsáhlých kritérií. Nakonec je provedeno shrnutí možností, jež zkoumané nástroje malým a středním podnikům mohou nabídnout.
Optimalizace stránek pro vyhledávače
Pavlů, Pavel ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Tofan, Lukáš (oponent)
Tato práce tvoří ucelený pohled na problematiku optimalizace webových stránek s cílem co nejlepšího umístění ve vyhledávačích. Čtenáři jsou v první části, jako základ pro pochopení celé problematiky, vysvětleny odlišné principy katalogů a vyhledávačů zahrnující aktuální trendy a tržní podíly v České republice a USA. V následující kapitole je rozebrána teorie vyhledávání v dokumentech. Na tu navazuje popis sběru dat, jejich zpracování a následující zobrazení výsledků ve vyhledávači. Díky výše uvedeným kapitolám jsou čtenáři následně popsány techniky, kterých by měl webmaster využívat při tvorbě nových stránek, popřípadě při optimalizaci stránek již existujících. V další části bakalářské práce je vysvětleno, čeho by se měl při optimalizaci webových stránek jejich tvůrce vyvarovat. Tím jsou tzv. neetické metody optimalizace. Rovněž je zmíněn moderní nástroj pro zviditelnění stránek, tzv. služby PPC. Pro lepší přehlednost a využití rozsáhlého teoretického základu je na konci práce popsáno desatero nejzákladnějších faktorů, které je nutno pro základní optimalizaci dodržet.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pavlů, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.