Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou
Mikulová, Monika ; Paulišová, Anna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci.
Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou
Mikulová, Monika ; Paulišová, Anna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci.
Analýza propagace cestovních kanceláří
Paulišová, Anna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce)
Práce se zabývá propagací cestovních kanceláří. Jejím úkolem je jednak zmapovat propagační strategie a prostředky využívané ze strany cestovních kanceláří, zejména v českém prostředí. Dále si klade za cíl vypíchnout jednotlivá specifika propagace u různých typů cestovních kanceláří a vysvětlit jejich rozdíly. Bakalářská práce obsahuje jak část teoretickou, tak i část praktickou, jejímž prostřednictvím by mělo dojít k ověření některých východisek a předpokladů.
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Paulišová, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Civišová, Dagmar (oponent)
Kutná Hora je krásné historické město zapsané od roku 1995 na Seznam památek UNESCO, které patří k významným destinacím cestovního ruchu v České republice. Současným problémem Kutné Hory je však pokles návštěvnosti a krátký pobyt návštěvníků ve městě, který se již dlouhodobě nedaří řešit. Cílem práce "Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva" je popsat komerční komunikace, které v současné době město využívá a zhodnotit jejich potenciál do budoucna. Dalším cílem je uvést na základě provedené analýzy návrhy na zkvalitnění komunikace města, které by Kutné Hoře pomohly zvýšit výtěžnost cestovního ruchu. Práce vysvětluje principy využití marketingu v případě turistických destinací na příkladě Kutné Hory, přičemž se opírá o data z odborné literatury, autorčina průzkumu a informace získané od odborníků, kteří v této oblasti pracují. Autorka zde přichází s konkrétními návrhy, jak zlepšit propagaci a komunikaci Kuté Hory, jež by mohly být inspirací pro pracovníky destinačního managementu města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.