Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketingová strategie společnosti SEVT, a.s.
Paroulek, Luboš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online marketingu ve společnosti SEVT a.s. V úvodní části práce je rozebrána problematika internetového marketingu včetně jeho nástrojů. Dále je analyzována samotná společnost z pohledu situační analýzy. V práci jsou detailně zkoumány weby společnosti, včetně jejich analýz návštěvnosti, tržeb a dalších. Další část je věnována problematice SEO a SEM. Weby společnosti jsou hodnoceny z pohledu, jak odpovídají zásadám SEO, je hodnocena efektivita webu. V části SEM jsou rozebírány nástroje online marketingu, které jsou ve společnosti využívány. Práce si klade za cíl ohodnotit stávající online marketingovou strategii a navrhnout strategii novou, která by byla pro společnost efektivnější jak v používání nástrojů online marketingu, tak i v samotné webové prezentaci. Tato nová strategie by měla společnosti sloužit ke zvýšení ziskovosti ze svých online marketingových aktivit.
Finanční analýza z pohledu konkrétního uživatele
Paroulek, Luboš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Mikulec, Jan (oponent)
Práce se zabývá finanční analýzou firmy Benjamin s.r.o. Hlavním cílem práce je posouzení celkového finančního zdraví společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.