Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Povědomí žáků základní školy o pojmu zdraví jako základní lidské hodnotě
Pařezová, Ivana ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce na téma Pojem zdraví a současný životní styl žáků 2. stupně základní školy se zabývá problematikou zdraví a zdravého životního stylu. Dotýká se výchovy a vzdělávání k návykům zdravého životního stylu, jako předpokladu plnohodnotného života. Podstatou teoretické části diplomové práce bude tedy pojem zdraví jako základní lidská hodnota. Tato část diplomové práce vymezuje kurikulární začlenění Výchovy ke zdraví, rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Charakterizuje vzdělávací oblast Člověk a zdraví, která je tvořena vzdělávacím oborem Výchova ke zdraví. Definuje pojem zdraví a faktory ovlivňující zdraví. Je zde vymezen pojem zdravotní gramotnost, neboť její úroveň je podmíněna vzděláváním a věkem. Cílem práce je zhodnotit znalosti a povědomí žáků 2. stupně Základní školy v Suchdole, které mají o pojmu zdraví jako základní lidské hodnotě. Praktická část se zaměří na žáky 2. stupně základní školy, u kterých bude zhodnocena úroveň znalostí a vědomostí z oblasti zdraví a životního stylu. Předmětem praktické části diplomové práce je zpracování a vyhodnocení didaktických testů. Žákům před výukou tematického celku bude poskytnut pretest. Vyhodnocením se zjistí úroveň vstupních vědomostí žáků. Následně bude probíhat výuka tematického celku Zdraví a zdravý životní styl. Po ukončení...
Integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ
Pařezová, Ivana ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Tématem bakalářské práce je Integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základní školy. Práce je zaměřena na žáka se specifickými poruchami učení dysortografií, který navštěvuje základní školu a na jeho integraci do běžné třídy základní školy. Práce poukazuje na vhodné pedagogické přístupy a na důležitý vliv rodiny, spolužáků a školního prostředí. Cílem bakalářské práce je seznámit s možnostmi integrovaného vzdělávání žáka 2. stupně se specifickými poruchami učení. je členěna do tří kapitol. První dvě jsou součástí teoretické části. Třetí kapitola tvoří praktickou část. V první kapitole jsou vymezeny a definovány specifické poruchy učení, dyslexie, ožnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Je zde vymezena legislativa, pojem integrace, inkluze a individuální vzdělávací plán. Třetí kapitola Integrace žáka 2. stupně se specifickými poruchami učení je již součástí praktické části. Seznamuje s procesem integrace žáka 2. stupně Základní školy v Suchdole. V práci je využita metoda rozhovorů, analýza osobní dokumentace žáka a případová studie. Na základě zjištěných informací vyplynulo, že za pomoci vhodně nastavených učebních plánů a při vhodně zvoleném přístupu je žák schopen osvojit si vědomosti a dovednosti základního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA Specifické poruchy učení,...

Viz též: podobná jména autorů
1 Parezová, Irena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.